Gå til innhold

Hva gir man nabo som skal ordne med katten i 5 dager?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En nabo tilbød seg plutselig å passe katten min hvis jeg trengte det, så jeg tok han på ordet og spurte om han kan slippe katten inn/ut, gi mat og plukke bort klumper fra doen når jeg er borte i 5 døgn.

Han bor tvers over gangen for meg, så det er lettvint for han å låse seg inn.

Tenker å gi han en flaske vin og en blomsterbukett, siden jeg vet at han liker begge deler.

Han har god økonomi, så tror ikke han trenger penger akkurat.

Hadde aldri spurt han hvis han ikke tilbød seg, for synes det er litt ubehagelig når man ikke kjenner hverandre så godt, og vinen og blomstene er jo bare for å vise at jeg setter pris på hans tjeneste.

Er det nok "betaling" liksom?

Anonymkode: a4119...0b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes du har landet på en god plan.👍

Anonymkode: f6ced...03c

• Nyttig 1
Skrevet

Høres bra ut 👌🏼

Skrevet

Jepp, min faste kattepasser får en flaske god vin og er veldig happy for den.:) 

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en god "belønning", gjerne sammen med en forespørsel om det er noe du kan hjelpe til med i forbindelse med naboens ferier.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Momma skrev (Akkurat nå):

Høres ut som en god "belønning", gjerne sammen med en forespørsel om det er noe du kan hjelpe til med i forbindelse med naboens ferier.

Han har kun kunstige planter og ikke dyr.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har kun kunstige planter og ikke dyr.

Ts

Den var verre. Synd at alt går digitalt i våre dager, ellers kunne du jo tatt inn posten i det minste. 😁

AnonymBruker
Skrevet
Momma skrev (2 minutter siden):

Den var verre. Synd at alt går digitalt i våre dager, ellers kunne du jo tatt inn posten i det minste. 😁

Han har ikke navn på postkassen sin, så regner med at han kun mottar digital post

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...