AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august For min del går disse til venstre med en gang: - Profiler uten bilder - vet jo ikke hvordan han ser ut, og dessuten kan være utro mann på jakt etter ekstra selskap. - Profiler med dårlige bilder- Vet fortsatt ikke hvordan han ser ut. - Beklager, men ja, menn som hørtes ut som de kommer fra muslimske land - For stor kulturell forskjell og jeg er i mot religion selv. Med mindre de skriver på profilen at de er ateister. - Menn som snakker dansk - jeg takler ikke å høre på dansk, og må kjempe for å skjønne hva de sier. - Menn som er mye yngre- de er sannsynligvis bare ute etter sex. - Menn som har bilder av muskuløs kropp eller sin eksklusiv bil etc - disse gir vibe av å være selvdiggere "self obsessed". Eller vil bare ha fans/ ons etc. - Veldig korte menn- de er bare for korte. - Menn som er veldig tynne. De vil ikke takle sex med meg uten å knekke sammen. -Menn som er veldig store - kan ikke se for meg å ha sex med noen som er kjempestor. - Menn som skriver at de har eller har hatt problemer med rus og andre problemer..livets harde skole etc.. - Menn uten utdanning, memindre de kompenserer med å ha lignende interesser som jeg - kan ikke se at vi har mye til felles eller å snakke om om han ikke har noe interessant han driver med eller er interessert i. - Menn som har store hunder som jeg syntes er skumle. -Er sikkert annet også, som jeg ikke kommer på nå. Anonymkode: 22745...1f0 3
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Ustelte menn Menn med caps og hettegenser Menn på treningssenter (ego) Menn uten bio Menn som tar selfie fra lenestolen Anonymkode: ab0e6...7e7 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august Menn som: - har gått Livets skole - tar selfier nedenfra og opp - flexer kropp - ikke har bilde av ansikt - skryter av å være bad boy - fremstår som treningsfreak/for fokusert på trening - betegner seg som sapioseksuell e.l. - setter ord på hva de ikke vil ha, uansett hva - har fokus på tro/religion av alle slag - har overfokus på at de driver egen går, er bonde, har traktor🤭 - tilbyr sex til både damer og par😱 - alt for tynne/tykke menn og er under en viss høyde - ser nerdete ut, med cone-head, Karlson på taket-hår Anonymkode: d79a4...ff8 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Damer: - uten bilder - ingen bilder i helfigur - bilder med filtre - bilder med stjerner, museører og andre former for stickers - utrolig dårlige bilder (dem er det mange av) - ingen bio - bio med kun svada, typ "elsker livet, har alt på stell, leter etter drømmemannen" - bio med tydelig psykisk ubalanse, typ "I'm a strong independant alfa-woman. If you can't handle a strong woman, swipe left" - lubne damer, dvs det meste over normal BMI - anorektiske damer - damer som ser ut som de aldri har trent, men har røyket og drukket i sofaen hele livet - dårlige tenner - bilder av andre enn seg selv. bilder av barna=rødt flagg. bilder av venninner=sosial lav IQ. bilder av veninner som er penere=generelt lav IQ - bilder av seg selv på fylla - damer som fremstår som venstre-ekstreme - damer med fler enn 3 barn - damer med småbarn som helt tydelig er ute etter en forsørger - bilder av seg selv i undertøy - gold-diggers. Spesielt gold-diggers fra øst-europa eller thailand med proffe bilder og på let etter en "sjelevenn" (dvs en naiv tufs de kan flå for penger for å finansiere livsstilen sin) - damer som ikke har tilsvarende interesser som meg. Jeg høyresveiper på kanskje max 1 av 20 dameprofiler. Mange går til venstre fordi de ikke har giddet å fremstå seriøs på profilen sin, men tror at et par ok bilder gjør susen, samtidig som de påstår de leter etter noe seriøst. Jeg vil tippe blant de mennene som er seriøse så er det bare noen få som gidder å sveipe høyre på profiler som ikke ser lagd seriøst. Jeg har diskutert dette med et par kamerater og de mener det samme. Så disse kvinnene får nok bare massevis av likes fra fuckbois som høyresveiper på alle. Jeg ser jo ikke menn sine profiler. Men basert på det jeg leser på KG samt mine egne erfaringer på Tinder, vil jeg tro 80% av profilene på Tinder er kjempedårlige og tiltrekker seg noe annet enn det brukeren ønsker seg. Anonymkode: abf20...d56 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Damer: - uten bilder - ingen bilder i helfigur - bilder med filtre - bilder med stjerner, museører og andre former for stickers - utrolig dårlige bilder (dem er det mange av) - ingen bio - bio med kun svada, typ "elsker livet, har alt på stell, leter etter drømmemannen" - bio med tydelig psykisk ubalanse, typ "I'm a strong independant alfa-woman. If you can't handle a strong woman, swipe left" - lubne damer, dvs det meste over normal BMI - anorektiske damer - damer som ser ut som de aldri har trent, men har røyket og drukket i sofaen hele livet - dårlige tenner - bilder av andre enn seg selv. bilder av barna=rødt flagg. bilder av venninner=sosial lav IQ. bilder av veninner som er penere=generelt lav IQ - bilder av seg selv på fylla - damer som fremstår som venstre-ekstreme - damer med fler enn 3 barn - damer med småbarn som helt tydelig er ute etter en forsørger - bilder av seg selv i undertøy - gold-diggers. Spesielt gold-diggers fra øst-europa eller thailand med proffe bilder og på let etter en "sjelevenn" (dvs en naiv tufs de kan flå for penger for å finansiere livsstilen sin) - damer som ikke har tilsvarende interesser som meg. Jeg høyresveiper på kanskje max 1 av 20 dameprofiler. Mange går til venstre fordi de ikke har giddet å fremstå seriøs på profilen sin, men tror at et par ok bilder gjør susen, samtidig som de påstår de leter etter noe seriøst. Jeg vil tippe blant de mennene som er seriøse så er det bare noen få som gidder å sveipe høyre på profiler som ikke ser lagd seriøst. Jeg har diskutert dette med et par kamerater og de mener det samme. Så disse kvinnene får nok bare massevis av likes fra fuckbois som høyresveiper på alle. Jeg ser jo ikke menn sine profiler. Men basert på det jeg leser på KG samt mine egne erfaringer på Tinder, vil jeg tro 80% av profilene på Tinder er kjempedårlige og tiltrekker seg noe annet enn det brukeren ønsker seg. Anonymkode: abf20...d56 Å ha pene venninner er ikke å ha lav iq, nå overdriver du. Rett man elsker henne, selv om veninna er pen. Det er noe de fleste må forholde seg til flere ganger gjennom livet. Sosial lav iq for å ha veninne bilder forstår jeg ikke. Jeg tror ikke du må ha venner, jeg har en god en og få venner på grunn av angst. Men å utelukke sosial angst av et sosialt bilde, hva tenker du sosial iq er? Det handler om menneskelig forståelse, å du setter deg ikke en gang i skoene til noen med et vennebilde engang. Jeg tror du bør bekymre deg mer for din egen. Anonymkode: 8079c...1f3 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å ha pene venninner er ikke å ha lav iq, nå overdriver du. Rett man elsker henne, selv om veninna er pen. Det er noe de fleste må forholde seg til flere ganger gjennom livet. Sosial lav iq for å ha veninne bilder forstår jeg ikke. Jeg tror ikke du må ha venner, jeg har en god en og få venner på grunn av angst. Men å utelukke sosial angst av et sosialt bilde, hva tenker du sosial iq er? Det handler om menneskelig forståelse, å du setter deg ikke en gang i skoene til noen med et vennebilde engang. Jeg tror du bør bekymre deg mer for din egen. Anonymkode: 8079c...1f3 Men å utelukke sosial iq* Anonymkode: 8079c...1f3
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august Jeg sveiper til venstre på alle menn. Jeg har tydelig skrevet i profilen min at jeg er lesbisk, men likevel får jeg opp menn... Anonymkode: 3288f...9e8 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Å ha pene venninner er ikke å ha lav iq, nå overdriver du. Rett man elsker henne, selv om veninna er pen. Det er noe de fleste må forholde seg til flere ganger gjennom livet. Sosial lav iq for å ha veninne bilder forstår jeg ikke. Jeg tror ikke du må ha venner, jeg har en god en og få venner på grunn av angst. Men å utelukke sosial angst av et sosialt bilde, hva tenker du sosial iq er? Det handler om menneskelig forståelse, å du setter deg ikke en gang i skoene til noen med et vennebilde engang. Jeg tror du bør bekymre deg mer for din egen. Anonymkode: 8079c...1f3 Henger du med på samtalen her? Å ha bilder av venninnene sine på Tinder, synes du er smart og oppegående? Nei! Det er ikke det. 1) Har disse venninnene sagt ja til å være avbildet på Tinder? 2) i værste fall er det uklart hvem som egentlig er hvem på profilen. 3). Hvis venninna er åpenbart penere, så er det faktisk ganske teit å ha bilder sammen med henne på Tinder-profilen din. Anonymkode: abf20...d56 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #9 Skrevet 5. august De med solbriller, barisbilder, for langt unna, barn, masse jenter på profilen, alkoholbilder (en øl eller vin er ok, men om alle bildene er i feststemning…) jakt, fiske, toppturbilder, treningsbilder, de uten bilder, ingen bio, de som leter etter ff osv. Funnet meg 2 forhold på Tinder likevel. Er i det siste nå. Forrige varte 3 år. Anonymkode: c9e77...771 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 2) i værste fall er det uklart hvem som egentlig er hvem på profilen. Det her. Kommer borti disse profilene altfor ofte. Anonymkode: 3b446...953 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august Ja, dette glemte jeg; - menn som er avbildet med en tydelig sensurert eks. Er overrasket over hvor mange menn som velger ut bilder av seg selv der de tydeligvis vurderer seg selv som kjekk, men må bare sladde ansiktet til eksdama i armkroken først😂🤦🏼♀️ - og ja det er å signalisere lav sosial iq når en velger å legge ut bilder sammen med venner, og for å ikke snakke om bilder sammen med barna sine!!🚩🚩 - menn med flere barn enn 3 - menn som tar selfier uten å tenke på bakgrunnen, feks toalettrull, dass eller tørkestativ med klær og rot i bakgrunnen. Da spesielt selfier tatt i speilet på badet - menn som skriver at de er uføre eller arbeidsledige, men fint at de er ærlige om det - men får ikke sagt det nok: kan ikke folk lære at å skryte av at de har gått Livets skole er det største røde flagget som vitner om dumskap! Den største dokumentasjonen en kan gjøre om at en er en tomskalle av en idiot🤡 Anonymkode: d79a4...ff8 2 4
AnonymBruker Skrevet 5. august #12 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): men får ikke sagt det nok: kan ikke folk lære at å skryte av at de har gått Livets skole er det største røde flagget som vitner om dumskap! Den største dokumentasjonen en kan gjøre om at en er en tomskalle av en idiot🤡 Folk som har Livets Skole å vise til er stolte av det. Likesom: Antivaxxere tror de er smartere enn alle andre og tiltrekker hverandre. Flat-earthere tiltrekker seg flat-earthere Ofte er det de samme folka som innehar en eller fler av disse "kvalitetene" Så ja. Kan føye til dem på lista 👍 Anonymkode: abf20...d56 3
AnonymBruker Skrevet 5. august #13 Skrevet 5. august Kvinner: - for mye fokus på sexy bilder og at de prøver for hardt med å få menn til å sikle. - For bastante krav, utstråler snevert syn på ting og uten evne til å nyansere - For mye party - Reise som hobby Anonymkode: d0b53...7aa
-jk- Skrevet 5. august #14 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Damer: - uten bilder - ingen bilder i helfigur - bilder med filtre - bilder med stjerner, museører og andre former for stickers - utrolig dårlige bilder (dem er det mange av) - ingen bio - bio med kun svada, typ "elsker livet, har alt på stell, leter etter drømmemannen" - lubne damer, dvs det meste over normal BMI - anorektiske damer - damer som ser ut som de aldri har trent, men har røyket og drukket i sofaen hele livet - dårlige tenner - damer med småbarn som helt tydelig er ute etter en forsørger - gold-diggers. Spesielt gold-diggers fra øst-europa eller thailand med proffe bilder og på let etter en "sjelevenn" (dvs en naiv tufs de kan flå for penger for å finansiere livsstilen sin) Anonymkode: abf20...d56 Disse punktene kan jeg skrive under på. Jeg er nok enda mer kresen på høyresveip, det må være en bio som treffer meg skikkelig. Tipper maks 1 av 50 går til høyre. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #15 Skrevet 5. august Kvinner: - Ingen utdanning (sorry, prøvd å date disse før.) - Gym selfies der de åpenbart fremhever rumpe og lår for å få likes fra simps.😅 - Null bio Anonymkode: 3b446...953
AnonymBruker Skrevet 5. august #16 Skrevet 5. august - De som sykler uten hjelm - De som sykler "med" hjelm, men ikke knepper den igjen (Hva?! den flyr jo bare av igjen. Hvis du først skal være stygg med hjelm, pass i det minste på at den sitter på) - Single for lenge (rødt flagg) - Ikke lenge singel (rødt flagg) - Ikke singel (rødt flagg) - Folk som ser ut som de poster på kvinneguiden - Folk som ser ut som de poster på facebook - Folk som ser ut generelt - Folk som ikke ser - Trangsynte - Alle med grønt, grått, brunt, hvitt og blondt hår - Ikke mer enn 10 fingre - Fysisk uaktive - For fysisk aktive - Psykiske uaktive - Psykisk aktive - Alle som faller innenfor en "mellomting" - De med hår mellom (mellom! ikke på) tærne - Knekt arm, finger eller ben - Ikke fagforent Anonymkode: 3ec7f...9c3 3
AnonymBruker Skrevet 5. august #17 Skrevet 5. august hvis det står: spør meg hvis du lurer på noe... hva skulle det være da. hehe. UGH ... nesehår på utstilling hvis jeg senser retard øyne.. Anonymkode: ffaa9...dc0 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #18 Skrevet 5. august Damer: -Usunn. -Filter! -Bilde toppløs i naturen. Nei,det er verken kult eller edgy. -Bio med tekst «alt på stell» el.l. -Tynne lepper. -Resting bitch face. -Null utdannelse. -Selverklært: Pen, snill, omsorgsfull etc. og sikkert endel til. Anonymkode: d6597...4fd
AnonymBruker Skrevet 5. august #19 Skrevet 5. august Ingen bio. Ser ustelt ut. Har "livets harde skole" i bioen sin. Lite utdanning (prøvd å være sammen med noen uten utdanning, men de er ikke kompatible med meg). Har bilder av eksen sin, barna sine eller den flotte bilen sin. Alt for mange bilder av treningen han driver med. Foto med fleksing av muskler. Bilde liggende i senga. Masse greier om hva han ikke liker. Anonymkode: 6c1d3...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #20 Skrevet 6. august Menn: -ingen bilder -ingen tekst -barisbilder -bilder tatt på treningssenter (jeg trener selv, men fleksebilder er bare ekkelt) -"livets harde skole" i teksten -Bilder av barna uten at ansikter er skjult -Bilder med filter (ja, en del menn bruker også det) -negativitet i tekst type " siden alle maser så om høyde..." Bare skriv høyden da vel! -alle som er Poly -Alle som er mer enn 2 cm lavere enn meg, hvis de har oppgitt høyde (noe som er mange siden jeg er over snittet høy) I tillegg sveiper jeg alle som jeg ikke tenker jeg har noe til felles med av interesser/livstil osv til venstre. Veldig få som går til høyre. Anonymkode: c5e3b...01f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå