AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Hvem fjotte- fjott er det som fjernet verdens nydeligste iskake fra sin matside fra internett? Den var helt utsøkt, stod på et rosa høyt kakefat. Trodde muligens det var fra «Det søte liv», men nei. Var ikke der. Har laget den til konfirmasjoner og andre tilstelninger, men vært dum nok til ikke å printe ut oppskrifta på herligheten… Noen som vet hvem oppskrift jeg mener? 😏 Anonymkode: 5b118...f59
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Dersom du har laget den mange ganger husker du vel hvilken nettside du fant den på? Anonymkode: 32dd7...b73 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august Kanskje de bare har byttet bilde? Anonymkode: 0ee9c...a32 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Nei 🙈 Skrev alltid bare «verdens beste iskake» på Google, og der kom bilde av kaken. Med et høyt rosa kakefat. TS Anonymkode: 5b118...f59
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje de bare har byttet bilde? Anonymkode: 0ee9c...a32 Er det vanlig? 🤔 TS Anonymkode: 5b118...f59
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august Denne? https://matpaabordet.no/2014/05/21/iskake-med-marengs-og-bringebaer/ Anonymkode: 58d27...4a5
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Denne? https://matpaabordet.no/2014/05/21/iskake-med-marengs-og-bringebaer/ Anonymkode: 58d27...4a5 en kake Anonymkode: a69f2...7e3
AnonymBruker Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det vanlig? 🤔 TS Anonymkode: 5b118...f59 Nei, ikke egentlig. Hva var særegent med den, noen spesielle ingredienser for eksempel? Særegen pynt? Anonymkode: 32dd7...b73
AnonymBruker Skrevet 5. august #9 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei 🙈 Skrev alltid bare «verdens beste iskake» på Google, og der kom bilde av kaken. Med et høyt rosa kakefat. TS Anonymkode: 5b118...f59 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Denne? https://matpaabordet.no/2014/05/21/iskake-med-marengs-og-bringebaer/ Anonymkode: 58d27...4a5 Ikke rosa kakefat der. Anonymkode: 86292...ec3
AnonymBruker Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke rosa kakefat der. Anonymkode: 86292...ec3 Omg, jeg prøvde bare å hjelpe. Så utakknemlig du er. Anonymkode: 58d27...4a5 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): en kake Anonymkode: a69f2...7e3 Takk for forsøk 💖 Nei, «min» iskake var med Daim. Og rosa høyt kakefat. Den er bare… borte vekk 🙁 Anonymkode: 5b118...f59 1
NoaideBiehtar Skrevet 5. august #12 Skrevet 5. august Haha, jeg har gått på samme smell med en sjokoladekake jeg ELSKET. Plutselig bortevekk. 😤😭 Så finner du en oppskrift du liker må du lagre den på et vis! 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #13 Skrevet 5. august Får ikke limt inn link. Anonymkode: 731ea...825 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #14 Skrevet 5. august Ser ut som at passion for baking har lansert en app og tar seg betalt for oppskiftene istedet? Sikkert fordi det ikke lå noe penger i år ha oppskrifter tilgjenglig på blogg. Anonymkode: daef5...62b 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #15 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Får ikke limt inn link. Anonymkode: 731ea...825 Du er en KNUPP, Tusen takk 😍👏👏👏👏 Hun prøver visst å få kaka internasjonal, nå må jeg oversette oppskriften fra engelsk 😅 Anonymkode: 5b118...f59
AnonymBruker Skrevet 5. august #16 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er en KNUPP, Tusen takk 😍👏👏👏👏 Hun prøver visst å få kaka internasjonal, nå må jeg oversette oppskriften fra engelsk 😅 Anonymkode: 5b118...f59 Den så skikkelig god ut 😊 Anonymkode: 3fa54...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #17 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det vanlig? 🤔 TS Anonymkode: 5b118...f59 Vanlig og vanlig... Jeg vet at detsoteliv.no har byttet ut bilder på flere av de gamle oppskriftene sine. Hvis man har holdt på like lenge som henne, er det vel greit å oppdatere siden litt. Så bra at du fant igjen kaka Anonymkode: acb44...7e9 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #18 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ser ut som at passion for baking har lansert en app og tar seg betalt for oppskiftene istedet? Sikkert fordi det ikke lå noe penger i år ha oppskrifter tilgjenglig på blogg. Anonymkode: daef5...62b De finnes fremdeles gratis på nett også. Dette er vel samme kaka som TS var ute etter? https://www.passionforbaking.com/blog/2016/06/02/manuelas-favorite-daim-icecream-cake/ Anonymkode: acb44...7e9 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #19 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De finnes fremdeles gratis på nett også. Dette er vel samme kaka som TS var ute etter? https://www.passionforbaking.com/blog/2016/06/02/manuelas-favorite-daim-icecream-cake/ Anonymkode: acb44...7e9 Stemmer, og nå står den på engelsk. Anonymkode: 5b118...f59 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #20 Skrevet 5. august Tips til senere: Kopier oppskriftene du liker og lagre de i et eget dokument. Anonymkode: 0a647...ff5 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå