AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Har funnet ut siste dagene at det er helt utrolig at vi bruker klær med sømmene vendt innover, det er jo vanvittig ubehagelig! Flere som følger med og som vreng velger å vrengE? Anonymkode: 5bd57...49d 1
BobbySocks Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august Nei, men mange med forelsempel autisme takler ikke sømmer, så helt uvanlig er det vel ikke. 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Trenger ikke noen diagnose for å finne ut noe åpenbart vettø. Capsen er i vertfall brukt på vranga her nå, himmelsk! Anonymkode: 5bd57...49d
Maleficenta Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har funnet ut siste dagene at det er helt utrolig at vi bruker klær med sømmene vendt innover, det er jo vanvittig ubehagelig! Flere som følger med og som vreng velger å vrengE? Anonymkode: 5bd57...49d Det ser jo stygt ut om sømmen er på utsida 2
Virrevirrevapp Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august Det kommet helt an på hvordan plagget er sydd. Er ikke alle sømmer som gnager. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august Kan ikke si at jeg føler noe ubehag av det. Anonymkode: 762a0...f69
AnonymBruker Skrevet 5. august #9 Skrevet 5. august Jeg har vrengt truser og sokker i mange år, men synes ikke sømmer på andre klær er like plagsomme. Anonymkode: cbffc...e71 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har vrengt truser og sokker i mange år, men synes ikke sømmer på andre klær er like plagsomme. Anonymkode: cbffc...e71 Endelig! Anonymkode: 5bd57...49d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå