Lurendreieren Skrevet 1. november #41 Skrevet 1. november (endret) AnonymBruker skrev (På 9.8.2025 den 7.57): Å nei. En viss admin der har en holdning «bare jeg har rett», han kommer med veldig sterke, ofte stygge meninger, og er du litt uenig…ALT blir slettet, mens stygge meninger får stå. Anonymkode: 4e954...630 Kan bekrefte dette Endret 1. november av Lurendreieren 1
Lurendreieren Skrevet 1. november #42 Skrevet 1. november norw skrev (På 10.8.2025 den 8.58): Skrekkelig moderering. Man kan være misfornøyd her inne også, men Diskutopia må være verst på det området. Helt enig. Verste jeg noen gang har sett. Blir nesten umulig for meg å klage på modereringen andre steder etter å ha opplevd det der. 2
AnonymBruker Skrevet 2. november #43 Skrevet 2. november Lurendreieren skrev (17 timer siden): Kan bekrefte dette Et ikke ukjent fenomen i styrer i borettslag er at man kan få småkonger som bruker muligheten stillingen gir, til å utøve makt, og det er synd hvis også dette skulle gjelde relativt små forum som Diskutopia; for min del har jeg ikke hatt noe å klage over, men så orker jeg heller ikke å bruke tid på å utfordre stemningen i enkelte tråder som begynner å minne om et ekkokammer. Som sagt synd; trodde at man hadde lært noe av epoken i Fri Diskusjon og hva overdreven styring fører til. Da er - enn så lenge - Reddit fortsatt et sted der ytringsfriheten får litt pusterom i en verden der det virkelig er behov for dette. Anonymkode: 4a9ae...dcb 1
Ramsay Street Skrevet 3. november #44 Skrevet 3. november (endret) Lurendreieren skrev (På 1.11.2025 den 22.01): Helt enig. Verste jeg noen gang har sett. Blir nesten umulig for meg å klage på modereringen andre steder etter å ha opplevd det der. Virker som det er en slags konkurranse innad i mod-teamet på det forumet om hvem som klarer å "ta" flest mulig "rasister" i en viss periode. Jeg støtter at man bekjemper rasisme, men da på en edruelig måte. At moderatorer og enkelte "debattanter" ser rasisme overalt kan umulig være sunt. Hverken for dem selv eller for debattklimaet. Endret 3. november av Ramsay Street 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #45 Skrevet 3. november Diskutopia er et bra forum. Det er ikke så venstrevridd som mange tror. Det er mange av moderatorene som er åpne om at de er på venstresiden, men opplever ikke det som et problem. Greia er at det er en håndfull personer som er på venstresiden som er EKSTREMT aktive og som regel ender opp med å ta over de fleste tråder og sitte å snakke med hverandre. Det er jo bare noen få personer, men i og med at de poster non-stop dagen lang, så gir de et litt skjevt bilde av forumet som helhet. Bare å overse disse 3-5 personene så fremstår forumet som langt mer normalt og nøytralt. Anonymkode: 90d4f...42d
Rhodiola Skrevet 4. november #46 Skrevet 4. november Tråden er ryddet for avsporing, brukerdebatt og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 4. november #47 Skrevet 4. november Diskusjon forum syns jeg er bra Anonymkode: d5f02...dd4
Gunstein123 Skrevet 8. november #48 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 22.58): Diskutopia er et bra forum. Det er ikke så venstrevridd som mange tror. Det er mange av moderatorene som er åpne om at de er på venstresiden, men opplever ikke det som et problem. Greia er at det er en håndfull personer som er på venstresiden som er EKSTREMT aktive og som regel ender opp med å ta over de fleste tråder og sitte å snakke med hverandre. Det er jo bare noen få personer, men i og med at de poster non-stop dagen lang, så gir de et litt skjevt bilde av forumet som helhet. Bare å overse disse 3-5 personene så fremstår forumet som langt mer normalt og nøytralt. Anonymkode: 90d4f...42d Moderatorene på Diskutopia er ofte veldig påpasselige med at en ikke skal avspore, men når de selv begynner å diskutere storming av kongresser i tråden "Hva skjer i UK", så er det selvfølgelig fordi noen andre prøvde å diskutere BBC-skandalen. Helt latterlig! 1
AnonymBruker Skrevet 8. november #49 Skrevet 8. november flertall av forum => fora Anonymkode: 9d867...f06
AnonymBruker Skrevet 8. november #50 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (På 4.11.2025 den 6.50): Diskusjon forum syns jeg er bra Anonymkode: d5f02...dd4 Nei uff, fælt forum (snakker av egen erfaring) Anonymkode: 3a31b...3dd
AnonymBruker Skrevet 8. november #51 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (På 4.11.2025 den 6.50): Diskusjon forum syns jeg er bra Anonymkode: d5f02...dd4 Lite aktivitet og moderatorer som er maktgale Anonymkode: 1e512...709
Fant80 Skrevet 8. november #52 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 15.29): Noen som har tips til andre forumer? Syns det er mye rart på KG og kanskje er det andre steder hvor det er mindre troll og idioter? Anonymkode: 316fc...50a Er det ekkokammer du leter etter,som f.eks politiske,så er "X" det klare svaret. Der er det så ekstremt som ekstreme bare kan drømme om. Men du blir ikke noe bedre menneske av å være et sted,der alle mener det samme som deg.
AnonymBruker Skrevet 8. november #53 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Lite aktivitet og moderatorer som er maktgale Anonymkode: 1e512...709 i så fall burde du ikke være her på Kvinneguiden altså. 😁 Anonymkode: 7c797...d83
AnonymBruker Skrevet 8. november #54 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): i så fall burde du ikke være her på Kvinneguiden altså. 😁 Anonymkode: 7c797...d83 Det er verre der. Anonymkode: 1e512...709
kaledonia Skrevet torsdag kl. 21:11 #55 Skrevet torsdag kl. 21:11 AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 17.25): Reddit er det klare svaret. Det er en del forum rundt om ellers og, men det er gjerne for litt mer sære. F.eks. høyreekstreme har en tendens til å bruke et svensk forum, de som vil snakke om narkotika og diverse annet som er "på kanten" henger på nFF (freak.no) osv. Men reddit dekker det meste, og der kan du surre deg ned i et hull du kan forbli i - for alltid! Anonymkode: 5249d...8cb Takk for varsel. Dette visste jeg ikke. Jeg er bare på forumene rundt matlaging og fyllepenner 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå