Gå til innhold

Andre forumer som er bedre?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fant80 skrev (På 8.11.2025 den 12.23):

Er det ekkokammer du leter etter,som f.eks politiske,så er "X" det klare svaret. Der er det så ekstremt som ekstreme bare kan drømme om. Men du blir ikke noe bedre menneske av å være et sted,der alle mener det samme som deg.

Jeg synes X blir mye hva man gjør det til selv. Det er veldig mange interessante folk der inne nasjonalt/internasjonalt. Så er det selvfølgelig veldig mye idioter fra Norgesdemokratene, FOR, Maga osv også. Men trenger man å forholde seg til de da? De aller verste trollene kan blokkeres mye mer effektivt enn det er mulig på et forum. Og de aller verste trollene er jo som regel tilstede både på X og alle forum virker det som... Om man blir utsatt for et slikt et så følger de gjerne etter deg og kommenterer på alt du skriver selv om du har blokkert de. På X kan de ikke svare deg, så man slipper å forholde seg til de i det hele tatt.

Forum blir jo ofte til at de 2 ytterpunktene sitter og kjefter på hverandre, uten mulighet til å bli enig om noe som helst. På X kan man velge å heller fokusere på de man er litt uenig med eller mye uenig med men klarer å ha en god tone med. Så for meg blir det mye mer konstruktivt. 

Etterhvert lærer man seg også hvilke kilder som er gode og hvilke man må ta med en klype salt også.

Anonymkode: 4ccd3...3b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
herzeleid skrev (På 8.8.2025 den 9.58):

diskusjon.no har nok generelt et høyere nivå, blant annet fordi du ikke kan diskutere politikk anonymt og forumet tiltrekker seg nok et litt annet klientell, eventuelt tiltrekker seg litt mindre "rart". Det medfører også at det er betraktelig mindre aktivitet der. 

Så modereres forumet veldig mye ryddigere og moderatorene fremstår betraktelig mer påskrudd.

Det var et bra nivå der inne, absolutt. Men forumet har blitt kuppet av idioter jeg kjenner igjen fra tidligere steder. Fazam, Imaginaction (moi eller noe slikt fra VGD, dykkemaske fyren), Rhabagatz (FOR fyr), FolkFlesk (FOR fyr) og deres sidekontoer. Så jeg har sluttet å delta der på grunn av det.

Skrevet

Fazam truet med at han "vet hvor jeg bor" et annet sted lol 😂

Bare for å illustrere hva slags dust det er

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 14.02):

Reddit har et norsk forum.

https://www.reddit.com/r/norge/

Anonymkode: f9318...503

r/norge er ikke et norsk forum. Det er et forum for svært venstreradikale krefter der samtlige som ikke bekjenner seg til blodrød kommunisme kastes rett ut for alltid.

Anonymkode: b49aa...c0f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...