AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:48 #21 Skrevet lørdag kl 05:48 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så alle de andre forumene er mest om politikk? Anonymkode: a5998...efc Nei, ikke Diskutopia.no Anonymkode: 1e512...709 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:57 #22 Skrevet lørdag kl 05:57 AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 17.26): diskutopia.no Anonymkode: 1e512...709 Å nei. En viss admin der har en holdning «bare jeg har rett», han kommer med veldig sterke, ofte stygge meninger, og er du litt uenig…ALT blir slettet, mens stygge meninger får stå. Anonymkode: 4e954...630 1 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:58 #23 Skrevet lørdag kl 05:58 AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 14.02): Reddit har et norsk forum. https://www.reddit.com/r/norge/ Anonymkode: f9318...503 Hvor alle sjekker historien din hvis du poster noe. Lett å bli gjenkjent. Anonymkode: 4e954...630 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:07 #24 Skrevet lørdag kl 06:07 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De har to norske forum, der man på det ene forumet får minuspoeng for å skrive noe som ikke er tilstrekkelig politisk korrekt, mens man på det andre forumet får plusspoeng for å skrive dette. Anonymkode: 4a9ae...dcb bare to? liste over norske subreddits Anonymkode: 3593a...a53
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:10 #25 Skrevet lørdag kl 06:10 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Å nei. En viss admin der har en holdning «bare jeg har rett», han kommer med veldig sterke, ofte stygge meninger, og er du litt uenig…ALT blir slettet, mens stygge meninger får stå. Anonymkode: 4e954...630 Tull! Sjelden opplevd ting blir slettet og da er det personangrep. Anonymkode: 1e512...709 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:27 #26 Skrevet lørdag kl 06:27 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tull! Sjelden opplevd ting blir slettet og da er det personangrep. Anonymkode: 1e512...709 Vel, du har din mening, jeg har min. Anonymkode: 4e954...630
herzeleid Skrevet lørdag kl 08:02 #27 Skrevet lørdag kl 08:02 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det finnes i alle fall mange forum der tråder ikke blir slettet uten ett ord til forklaring, eller fjernet på ubestemt tid på grunn av moderering; ingenting er så irriterende enn å bruke mye tid på å skrive en lang kommentar bare for å oppdage at hele tråden 10 minutter senere forsvinner. Selv vil jeg anbefale Diskutopia - i motsetning til Reddit, kan man begynne å skrive med en gang som fersk bruker, forumet har flere brukere enn Diskusjon.no og miljøet er tilstrekkelig voksent til at tråder ikke blir slettet, slik at brukernes innlegg blir tatt vare på. Flere av dem som tidligere var aktive på KG, er nå å finne der. Anonymkode: 4a9ae...dcb Ja akkurat det er et veldig rart fenomen på dette forumet der tråder og innlegg ofte plutselig forsvinner uten spor og uten at det er lett å forstå hvorfor. Modereringen under Pride var særskilt rar, der de fleste tråder om temaet sporløst forsvant mens de få som ikke ble slettet hadde en mildt sagt ‘spesiell’ moderering, der det for ettertiden kunne se ut som alle var enige. 1 2
Anonymtkjøleskap Skrevet lørdag kl 10:24 #28 Skrevet lørdag kl 10:24 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Å nei. En viss admin der har en holdning «bare jeg har rett», han kommer med veldig sterke, ofte stygge meninger, og er du litt uenig…ALT blir slettet, mens stygge meninger får stå. Anonymkode: 4e954...630 Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å kommentere da jeg så tråden, men la merke til dette innlegget. Jeg er enig i det du skriver. En som leker noe småkonge der inne, men ikke noe som påvirker forumet i voldsomt stor grad, synes jeg. Det er bare morsomt å være vitne til. Bortsett fra det, synes jeg resten av mod-teamet gjør en veldig bra jobb. Endret lørdag kl 10:29 av Anonymtkjøleskap 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:29 #29 Skrevet lørdag kl 10:29 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vel, du har din mening, jeg har min. Anonymkode: 4e954...630 Hah! Vis til trådene hvor dette skjer! Du bare troller. Anonymkode: 1e512...709
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:45 #30 Skrevet lørdag kl 10:45 Du leter etter et sted på internett der det ikke finnes troll? Internett uten troll, det finnes ikke på denne planeten. Man må bare lære seg å gå utenom de innleggene og helst tie dem ihjel. Anonymkode: a8606...b19
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:48 #31 Skrevet lørdag kl 19:48 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Å nei. En viss admin der har en holdning «bare jeg har rett», han kommer med veldig sterke, ofte stygge meninger, og er du litt uenig…ALT blir slettet, mens stygge meninger får stå. Anonymkode: 4e954...630 Vås. Diskutopia holder utrolig mye høyere nivå både debatteknisk og kunnskapsmessig enn KG uten at det skal mye til. Reddit er bra på innhold, men rotete. Anonymkode: a1021...d34 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:48 #32 Skrevet lørdag kl 19:48 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vel, du har din mening, jeg har min. Anonymkode: 4e954...630 Og din er feil. Anonymkode: a1021...d34 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:52 #33 Skrevet lørdag kl 19:52 Doktor online? Anonymkode: 59372...ffa
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:53 #34 Skrevet lørdag kl 19:53 trollogidiot.no Anonymkode: 981dc...ad2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:14 #35 Skrevet lørdag kl 20:14 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Å nei. En viss admin der har en holdning «bare jeg har rett», han kommer med veldig sterke, ofte stygge meninger, og er du litt uenig…ALT blir slettet, mens stygge meninger får stå. Anonymkode: 4e954...630 Akkurat som en viss admin her på KG da som er litt for høy på seg selv, som sletter poster og banner alle som ytrer politiske meninger fra høyresiden, selv om de ikke er ekstreme. Til og med truer med å politianmelde folk for hatsytringer om de sier ting som "jeg er imot abort". Moderatorene på KG må ha så lave tanker om kvinner om de føler kvinner ikke takler å høre helt vanlige meninger fra høyresiden. Greit nok det er vanligere for menn å være på høyresiden, men makan til eggeskall man skal gå på her inne. Hadde jeg vært kvinne hadde jeg vært mer fornærmet av å bli behandlet som en 3-åring enn av å høre meninger som jeg er uenig i. Skulle tro alle i Norge var venstrevridde om man bare hang på KG, men nei, det er bare fordi høyrevridde blir bannet. Anonymkode: cda6d...a0c 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:05 #36 Skrevet søndag kl 05:05 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Tull! Sjelden opplevd ting blir slettet og da er det personangrep. Anonymkode: 1e512...709 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vås. Diskutopia holder utrolig mye høyere nivå både debatteknisk og kunnskapsmessig enn KG uten at det skal mye til. Reddit er bra på innhold, men rotete. Anonymkode: a1021...d34 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Og din er feil. Anonymkode: a1021...d34 Og dette bare beviser det jeg skrev om Diskutopia Anonymkode: 4e954...630 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:49 #37 Skrevet søndag kl 06:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og dette bare beviser det jeg skrev om Diskutopia Anonymkode: 4e954...630 Beviser kun at du er et troll, ellers hadde du kommet med bevis på tråder fra forumet hvor dette skjer. Anonymkode: 1e512...709 1
norw Skrevet søndag kl 06:58 #38 Skrevet søndag kl 06:58 AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 17.26): diskutopia.no Anonymkode: 1e512...709 Skrekkelig moderering. Man kan være misfornøyd her inne også, men Diskutopia må være verst på det området. 2 1
Fant80 Skrevet søndag kl 07:08 #39 Skrevet søndag kl 07:08 Bruker veldig mye reddit til hjelp til spesifikke ting jeg lurer på etc,men gidder ikke diskutere eller henge der som på et forum. Diskusjon.no er et fint alternativ,men som enkelte sier så er det relativt lite aktivitet der,noe jeg synes er rart. Har jo nå funnet ut "the hard way" (utestenging) her på KG at til og med admins her inne sletter f.eks politisk innhold som ikke tilfaller deres eget politiske ståsted. Påfallende i f.eks Trump tråden. Påpekes dette,så er det utestenging helt uten grunnlag. I enkelte kjendistråder så lukes det ut alt som kan i det hele hintes i å være negativt om en person,mens i neste kjendis tråd der admin eller mod ikke er invistert på noen måte,så kan det sies omtrent hva som helst. KG er bra pga det er veldig stor trafikk her,men enkelte som styrer ødelegger hele forumet. 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:08 #40 Skrevet søndag kl 07:08 norw skrev (9 minutter siden): Skrekkelig moderering. Man kan være misfornøyd her inne også, men Diskutopia må være verst på det området. Haha, hvem er du på DT? Anonymkode: 1e512...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå