Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Så akkurat en episode av Date my mom. Noe dårligere har jeg neppe sett! Konseptet er i utgangspunktet helt bak mål, og de snakker jo så kunstig. Ble litt fascinert av hvor dårlig det var, så jeg så hele. Han typen var jo bare interessert i et ligg, og på slutten løper mor, datter og typen bort over stranda...
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Ja. Det er utrolig teit. Synes det virker som at de har øvd inn hva de skal si jeg .. Uansett så er det så dårlig at det er morsomt nesten :grine2:
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Ett av de mest tragiske programmene jeg har sett.
Gjest Jalileh Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Se Elimidate. ← Ja, enda teitere. Men jeg syns det er så teit at det blir moro jeg da.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 Jeg vet, jeg følger med når enn jeg kan. Det er gøyest når det er jenter som skal konkurrere, de er så mus at det er ikke måte på :D
Gjest Jalileh Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 Jeg vet, jeg følger med når enn jeg kan. Det er gøyest når det er jenter som skal konkurrere, de er så mus at det er ikke måte på :D ← Hehe, samme her. Hver gang hvis det kommer menn som skal konkurrere så blir jeg litt sånn; "å faen ass".
Gjest Skya Skrevet 24. mars 2006 #8 Skrevet 24. mars 2006 Dette programmet er noe av det mest tragiske jeg ser på tv, noe så teit og falskt skal du lete lenge etter!
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #9 Skrevet 25. mars 2006 Utrolig teit, men det rare er at man "må" se det ferdig når man først har begynte å se på det.
Gjest minna Skrevet 25. mars 2006 #10 Skrevet 25. mars 2006 Utrolig teit, men det rare er at man "må" se det ferdig når man først har begynte å se på det. ← Hehe, ser gjerne bare slutten jeg. Ingenting er som blikket til gutten når han skjønner at han har valgt bort den peneste jenta. Nesten like bra som å se mennesker som har kjent hverandre i 4 minutter kline..
Ravenna Skrevet 25. mars 2006 #11 Skrevet 25. mars 2006 Dette må være det mest pinlige som går på norske skjermer. Lurer på hvem som valgte å kjøpe inn dette. Jeg blir uvel av å se på om jeg switcher innom.
Søtpotita Skrevet 25. mars 2006 #12 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Prøver å sjå det så ofte eg kan fordi det er urkomisk!! Endret 25. mars 2006 av Årolilja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå