Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Så akkurat en episode av Date my mom. Noe dårligere har jeg neppe sett! Konseptet er i utgangspunktet helt bak mål, og de snakker jo så kunstig. Ble litt fascinert av hvor dårlig det var, så jeg så hele. Han typen var jo bare interessert i et ligg, og på slutten løper mor, datter og typen bort over stranda... :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja. Det er utrolig teit. Synes det virker som at de har øvd inn hva de skal si jeg .. :overrasket: Uansett så er det så dårlig at det er morsomt nesten :grine2:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ett av de mest tragiske programmene jeg har sett.

Gjest Jalileh
Skrevet
Se Elimidate.

Ja, enda teitere. Men jeg syns det er så teit at det blir moro jeg da.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vet, jeg følger med når enn jeg kan. Det er gøyest når det er jenter som skal konkurrere, de er så mus at det er ikke måte på :D

Gjest Jalileh
Skrevet
Jeg vet, jeg følger med når enn jeg kan. Det er gøyest når det er jenter som skal konkurrere, de er så mus at det er ikke måte på :D

Hehe, samme her. Hver gang hvis det kommer menn som skal konkurrere så blir jeg litt sånn; "å faen ass". :ler:

Skrevet

Dette programmet er noe av det mest tragiske jeg ser på tv, noe så teit og falskt skal du lete lenge etter!

Gjest Gjest
Skrevet

Utrolig teit, men det rare er at man "må" se det ferdig når man først har begynte å se på det.

Gjest minna
Skrevet
Utrolig teit, men det rare er at man "må" se det ferdig når man først har begynte å se på det.

Hehe, ser gjerne bare slutten jeg. Ingenting er som blikket til gutten når han skjønner at han har valgt bort den peneste jenta. Nesten like bra som å se mennesker som har kjent hverandre i 4 minutter kline..

Skrevet

Dette må være det mest pinlige som går på norske skjermer. Lurer på hvem som valgte å kjøpe inn dette. Jeg blir uvel av å se på om jeg switcher innom.

Skrevet (endret)

Prøver å sjå det så ofte eg kan fordi det er urkomisk!! :hoho:

Endret av Årolilja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...