AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Disney land Paris med en på 9 og 10. Hva bør man se? Hvor lenge holder det å være der? Anonymkode: 42b8b...da3
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Man bør se alt, og være der minst et par dager Man bruker mye tid på å stå i kø også, det må tas med i beregningen. Selv liker jeg best å traske i butikkene. Av attraksjoner liker jeg best Big Thunder Mountain og den gode gamle Missisippi-båten. Anonymkode: 947d4...ca9
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Minst et par dager. Vi hadde billetter i fire dager, da var det ikke noe stress (var del av en pakke). Bestill bord på restauranter i VELDIG god tid, bord på de mest populære restaurantene blir booket med en gang de blir sluppet. Sett deg godt inn i hvilke attraksjoner som er mest populære, og strategier for å unngå kø. Nå er det noen år siden jeg var i Disneyland Paris, og jeg vet de har gjort om systemet siden den gang. Men jeg satte meg inn i systemet, og vi sto nesten ikke i kø (kjøpte ikke fast track). Jeg var i Orlando nylig (Magic Kingdom), og jeg brukte flere timer på å lese meg opp på hvordan unngå kø. Kjøpte den billigste varianten av fast track, og gjorde som det sto i guidene jeg fant på nettet. Jeg kjørte alle de store ridene, nesten uten å stå i kø. Tror 20 minutter var den lengste køa. Bruk appen godt. IKKE kom uforberedt til parken og tenk at du finner nok ut av det, da blir det masse unødvendig kø. Anonymkode: 3e187...2fc
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august To dager bør man ha. Da vi skulle dit brukte jeg timesvis på å lese på tripadvisor-forumet og fikk SÅ mange gode råd der. Alt fra hvor man bør stå under paraden, hvor lang tid i forveien stille seg opp, hvilke attraksjoner har mest kø til hvilke tider. Anbefaler å sjekke ut det forumet! Vi booket bord på prinsesserestauranten, noe som var helt fantastisk for jenta vår som var 5 år på det tidspunktet. Men man bør absolutt booke på restaurant. Når vi først skulle betale så mye for dette oppholdet, unnet vi oss også hotell i parken. Ett av de hotellene som ligger rundt sjøen (Sequoia Lodge, mener jeg å huske). Dette var veldig bra, da vi kunne gå på rommet og slappe av litt på ettermiddagen, og tilbake igjen om kvelden til lasershowet. Anonymkode: 537b9...176
Hengebuksvinet Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august De er jo i perfekt alder. Hadde tatt 3 dager, tatt en park hver dag. Mener å huske at den ene krevde 2 dager.
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august Jeg anbefaler også Disney-hotell! 100% verdt det (vi bodde på et av de billigste). Anonymkode: 3e187...2fc
AnonymBruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august Vi har vært der 4 ganger. Anbefaler begge parker og ta det over 2 dager. Veldig mye å oppleve! Ta dere god tid og anbefaler fast pass pga mye kø. Lite tips.. ungene vil ofte kjøpe mye leker og klær, men anbefaler å ta det til slutt for det er et herk å bære på rundt i parken. Anonymkode: bf5b1...cf0
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august Mitt beste tips er å stå opp tidlig og være der når det åpner, da er det mindre kø. Anonymkode: 0b579...02e
Stassie Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august Vi bruker å være i 3 dager da vi er der, husk at det er 2 parker! I Florida holdt det med 1 dag, Paris er mye koseligere😍😍
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august Er det to parker?! Er det åpent hele året? Mindre kø om man tar det i høstferien eller vinterferien? Og hvor mye må man egentlig regne med å bruke? Altså minimum, det finnes vel nesten ingen maks 😁 Ikke TS, men ungene har lyst Anonymkode: e0adf...083
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det to parker?! Er det åpent hele året? Mindre kø om man tar det i høstferien eller vinterferien? Og hvor mye må man egentlig regne med å bruke? Altså minimum, det finnes vel nesten ingen maks 😁 Ikke TS, men ungene har lyst Anonymkode: e0adf...083 To parker ja.. gå avstand mellom dem. Veldig lurt å få med seg begge to. Når du spør om budsjett, regner du med opphold? Det går fort en del penger der. Anonymkode: bf5b1...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå