AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Jeg gleder meg så sykt til høsten når kjæresten skal drive med bulking igjen. Elsker typen min, men føler det er som å leve med en 2 i 1 personlighet. Han har stresset så sykt med trening og kosthold på våren for å se veltrent ut nå på sommeren. Og nå som høsten kommer så slipper han seg mer løs. Også et annet problem for meg er at jeg liker ikke sånn veldig veltrent, synes han er penest om vinteren når han er litt mer kraftig og har litt pondus. Føler på sommeren at jeg må tvinge meg selv til å ha sex med han, men om vinteren vil jeg ha han nesten hele tiden. Har egentlig lyst til å si til han at jeg liker han bedre om vinteren og om han kunne tenkt å være sånn hele året. Er det dumt å spør om? P.S. Jeg er slank og fit selv, men jeg er det hele året. Anonymkode: 8af96...7d5 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Jeg bulker lite selv, forstår deg godt. Anonymkode: 0f7e9...17a
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Skjønner deg godt. Både jeg og kjæresten min konkurrerer i fitness. Liker dårlig perioden «i sesong» når vi konkurrerer. Syntes vi begge ser bedre ut, utenom sesong. I tillegg mye mer avslappet og spiser akkurat hva vi ønsker f.eks. Får vår del handler fitness om prestasjon og at vi syntes det er veldig gøy. Men det er absolutt ikke særlig fint å se på 😅 Anonymkode: 851a4...7b4
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august Sånn er katten min også, tjukk om vinteren og slank om sommeren😅 Anonymkode: 4f888...d1b 3
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august Jeg synes du fint kan si at du synes det er slitsomt når han stresser sånn med kosthold og trening på våren. Jeg ville vært litt forsiktig med å si at du liker kroppen bedre på vinteren, menn er som kvinner, kommentarer på kroppen kan være veldig vondt. Men prøv heller å være ekstra raus med komplimenter på vinteren, si at du synes han er sexy og du tenner på han. Gi positiv forsterkning, fremfor litt skjult kritikk. Og istedenfor å kommentere kroppen, si at du synes det er så deilig når han er mer avslappet med trening og mat. Anonymkode: 4a135...89b 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Sånn er katten min også, tjukk om vinteren og slank om sommeren😅 Anonymkode: 4f888...d1b Bulkepus! Anonymkode: 0f7e9...17a
AnonymBruker Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august Aldri sett poenget med sånne "gi f bulk"er. Man bør tracke og spise bra hele året. Det er en livsstil. Da blir det ikke stress på cut heller, fordi man spiser det samme. Anonymkode: 7679d...0f4
exictence Skrevet 5. august #9 Skrevet 5. august Synes du kan godt spørre om det, og si at du liker ham så godt sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå