Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal studere ved UiB, har aldri vært i Bergen og er litt stressa. Har heller enda ikke fått faddergruppe.

Noen har som skal studere ved UiB som vet noe eller som vil hjelpe meg?

Takk for svar på forhånd😊

Anonymkode: 23c62...59d

Skrevet

Mange steder får en ikke faddergruppe før første dagen. Aner ikke med UiB nå da.

Tipper dette her vil gå bra for deg 😊 Veldig forståelig at du er spent, men det løser seg 😊

Skrevet

Hvilket studie/fakultet? UiB har jo mange studier og fakulteter, så det varierer nok. Men de har generelt mye fadderukeopplegg, du vil få masse informasjon i starten/første skoledag og påfølgende dager, ha bli - kjent opplegg, aktiviteter, infomøter osv. Det hadde jeg selv for få år siden da jeg startet der, og har ikke inntrykk av at det har blitt mindre med årene, de har jo også egne studentmentorer som jobber nettopp med oppstarten med nye studenter, og andre opplegg og aktiviteter gjennom året. Bare møt opp, ta det derfra. De aller fleste er i samme sko som deg, og man kommer i snakk lett.

Du trenger ikke gjøre noe på forhånd, kanskje orientere deg litt i byen og hva som er hvor i hvilke bygninger på universitetetsområdet? Skader ikke.

Anonymkode: 49bab...575

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...