AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Fikk melding for 8 dager siden om at passet mitt var sent, men har ikke fått noe i posten enda. Burde jeg være bekymret? Bor i Oslo. Anonymkode: c1a9c...7e6
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Vel…ja. Sent for 8 dager siden, altså forrige mandag? Jeg ville ventet til i morgen og ringt posten. Anonymkode: d7b67...349
AnonymBruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vel…ja. Sent for 8 dager siden, altså forrige mandag? Jeg ville ventet til i morgen og ringt posten. Anonymkode: d7b67...349 Vanligvis kommer post raskt frem. Uff, må nesten bare anta det værste. Skjønner ikke hvorfor de velger å sende via vanlig post. Anonymkode: c1a9c...7e6
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vanligvis kommer post raskt frem. Uff, må nesten bare anta det værste. Skjønner ikke hvorfor de velger å sende via vanlig post. Anonymkode: c1a9c...7e6 Helt enig, pass og bankkort via vanlig post…har aldri skjønt det. Anonymkode: d7b67...349 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august Det burde kommet frem tirsdag eller onsdag i forrige uke, så det er nok stjålet. Ville sagt ifra med én gang. Anonymkode: dd59f...9d1
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vanligvis kommer post raskt frem. Uff, må nesten bare anta det værste. Skjønner ikke hvorfor de velger å sende via vanlig post. Anonymkode: c1a9c...7e6 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Helt enig, pass og bankkort via vanlig post…har aldri skjønt det. Anonymkode: d7b67...349 Så enig, man burde i det minste få muligheten til å betale for rekommandert om man ønsker det. Posten kommer jo heller dessverre ikke så fort frem lenger, nå som det bare er 2-3 leveringsdager pr. uke. Og kanskje skal det ned til 1. Vi hadde samme problem her sist vi skulle ha pass, faktisk var vi på vei for å sjekke muligheten for nødpass, da det plutselig lå i postkassa. Det skulle kommet sms om at det var sendt, men det gjorde det ikke. Anonymkode: 7afae...b20
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august Våres kom på dag 10, så det er enda håp. Anonymkode: 83f9d...9ff
Rhodiola Skrevet torsdag kl 12:51 #8 Skrevet torsdag kl 12:51 Tråden er ryddet for latterliggjøring og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:26 #9 Skrevet torsdag kl 19:26 Har du hørt noe, ts? Anonymkode: d7b67...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå