Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk melding for 8 dager siden om at passet mitt var sent, men har ikke fått noe i posten enda. Burde jeg være bekymret? 

Bor i Oslo. 

Anonymkode: c1a9c...7e6

AnonymBruker
Skrevet

Vel…ja. Sent for 8 dager siden, altså forrige mandag? Jeg ville ventet til i morgen og ringt posten. 

Anonymkode: d7b67...349

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vel…ja. Sent for 8 dager siden, altså forrige mandag? Jeg ville ventet til i morgen og ringt posten. 

Vanligvis kommer post raskt frem. Uff, må nesten bare anta det værste. Skjønner ikke hvorfor de velger å sende via vanlig post. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vanligvis kommer post raskt frem. Uff, må nesten bare anta det værste. Skjønner ikke hvorfor de velger å sende via vanlig post. 

Helt enig, pass og bankkort via vanlig post…har aldri skjønt det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det burde kommet frem tirsdag eller onsdag i forrige uke, så det er nok stjålet. Ville sagt ifra med én gang.

Anonymkode: dd59f...9d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Helt enig, pass og bankkort via vanlig post…har aldri skjønt det. 

Så enig, man burde i det minste få muligheten til å betale for rekommandert om man ønsker det. Posten kommer jo heller dessverre ikke så fort frem lenger, nå som det bare er 2-3 leveringsdager pr. uke. Og kanskje skal det ned til 1. Vi hadde samme problem her sist vi skulle ha pass, faktisk var vi på vei for å sjekke muligheten for nødpass, da det plutselig lå i postkassa. Det skulle kommet sms om at det var sendt, men det gjorde det ikke. 

Anonymkode: 7afae...b20

AnonymBruker
Skrevet

Våres kom på dag 10, så det er enda håp.

Anonymkode: 83f9d...9ff

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og tilhørende svar.

Rhodiola, adm.

Skrevet

Har du hørt noe, ts? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...