AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Det plaskregner og blåser, har prøvd flere ganger, men han setter seg på bakbeina, nekter å ut. Hva gjør dere andre i slike tilfeller? Anonymkode: 5a927...abb
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Jeg har mindre hund så kan fysisk løfte henne ut. Dra i båndet slik at hun faktisk må gå. Men lange turer blir det ikke. Bare sånn at de får vært på do. Og selvfølgelig dekken hjelper jo. Anonymkode: 079af...4df
AnonymBruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august La hunden være inne. Må det nok på do vil den ut. Anonymkode: 45620...e56
Marikken Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Har liten hund, så her bærer jeg henne ut når jeg synes det har gått for lenge fra sist tissetur (hun får på regndekken). Hun hater regnvær så turen blir virkelig ikke lang, men hun får gjort det hun trenger/må.
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): La hunden være inne. Må det nok på do vil den ut. Anonymkode: 45620...e56 Hvordan løser du det hvis du våkner opp til regn og blås og du må på jobb? Du lar hunden bestemme da også? Anonymkode: d3354...9a4
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august Vi har en valp nå som nesten blåste av gårde, puppy pads ble løsningen i dag. Anonymkode: edf5c...b27
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august Mine hater regn og unngår det som pesten. Men hvis det regner og de skal være hjemme alene noe timer tvinger jeg de ut, da tisser de rett utenfor døra og løper inn igjen. Slal jeg være hjemme lar jeg de styre det selv. Tilslutt skjønner de selv at de ikke kan holde seg lenger og løper ut. Anonymkode: 2d584...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå