Gå til innhold

Tror sjefen min legger ann på meg etter at jeg kom ut som homofil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg jobber i butikk som butikkmedarbeider. Jeg har kolleger som er fantastiske, men føler min sjef har en annen tilnærming til meg etter at jeg kom ut av skapet. Jeg føler han legger ann på meg, men vet ikke helt 😅 

Anonymkode: 8e5bb...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du han skal legge an på deg? 

AnonymBruker
Skrevet
Phoenix Heart skrev (3 minutter siden):

Vil du han skal legge an på deg? 

Nei, han er ikke helt min type + at han har dame og barn så lurer på om det er meg som det er noe galt med 😅 

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør han egentlig, sjefen din, som du reagerer på?

Anonymkode: b67b9...a9c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva gjør han egentlig, sjefen din, som du reagerer på?

Vel en av tingene han har gjort er for en stund siden på kontoret hans når jeg satt på fanget hans og han spurte meg om jeg var jomfru, jeg sa ja fordi jeg er det også sier han at 'det vil ordne seg for flinke gutter'. Følte det var litt seksuelt, men jeg vet ikke.. 😅 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel en av tingene han har gjort er for en stund siden på kontoret hans når jeg satt på fanget hans og han spurte meg om jeg var jomfru, jeg sa ja fordi jeg er det også sier han at 'det vil ordne seg for flinke gutter'. Følte det var litt seksuelt, men jeg vet ikke.. 😅 

Det der var svært upassende av din leder å spørre deg om og som han ikke har noe med. For en ekkel type. Lett i etterkant å tenke hva man burde sagt, men det kan være lurt å forberede seg litt. 

Jeg hadde sagt… og det syns du er et passende spørsmål å stille en medarbeider? 

Blir det noe mer så si: Tror vi legger den ballen død. 

Er han helt uspiselig og begynner å argumentere så hadde jeg gått. Han har vel en leder over seg igjen. 

Anonymkode: b8f79...e11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

😂😂😂 trollolol

Anonymkode: 2040a...008

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det der var svært upassende av din leder å spørre deg om og som han ikke har noe med. For en ekkel type. Lett i etterkant å tenke hva man burde sagt, men det kan være lurt å forberede seg litt. 

Er han helt uspiselig og begynner å argumentere så hadde jeg gått. Han har vel en leder over seg igjen. 

Vent… du satt på fanget hans? Hvorfor gjorde du det? Vær nå litt mer profesjonell på jobb. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vent… du satt på fanget hans? Hvorfor gjorde du det? Vær nå litt mer profesjonell på jobb. 

Det er åpenbart en tulle tråd.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke helt hvem jeg skal gå til for ja altså jeg vil ikke at det skal bli gjenkjennbart, men distriktssjefen er i familie med han 😅 Han er ganske stor og muskuløs noe jeg ikke er i det heletatt så synes det er litt intimidating å konfrontere han. Også har jeg ikke lyst til å miste de andre kollegaene mine, jeg har hatt sommerjobb og jobbet litt på lørdager der siden jeg var 16. Jeg er 18 nå da ☺️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ting som aldri har skjedd...

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du tenke deg å ligge med han da?

Anonymkode: cffbc...c8d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han begynte bare å si sånn 'sett deg her så kan vi prate' så har jeg bare gjort det da. Jeg vet når han vil det nå da for da låser han døra eller ber meg låse døra etter meg 😅 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kunne du tenke deg å ligge med han da?

Anonymkode: cffbc...c8d

Nei ikke når han har dame og barn, vil ikke være homewrecker 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer som om dette er en reell tråd og en reell problemstilling. 

Du skal aldri, aldri, aldri bli bedt om å sitte på fanget til sjefen din, aldri, aldri, aldri måtte være låst inne med ham og aldri, aldri, aldri bli utspurt om seksuallivet ditt av en overordnet. Det er høyst upassende, ulovlig og noe du skulle sluppet å oppleve. Jeg syns du skal slutte å møte opp på jobben, bestille en hastetime hos legen din og snakke med foreldrene dine om dette. Nå, i dag. Ikke utsett det. Fastlegen din kan gi deg en sykmelding så du slipper å utsettes for flere overtramp og eventuelle overgrep fra sjefen din. Foreldrene dine kan hjelpe deg å sende en formell klage til noen i butikkjeden, noen over den som er i familie med sjefen din. 

Jeg er så lei for det du har opplevd. Du er verdt mer enn dette og du har rett til å styre over din egen kropp! 

Anonymkode: a7814...fc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...