Birgitta Skrevet 23. november 2002 #1 Skrevet 23. november 2002 Søkte litt på temaet, og så det var en diskusjon her om emnet for en liten stund siden. Tenkte jeg skulle fortelle om min erfaring, sikkert noen som er intressert :blunke: . I morgen har jeg hatt piercingen min i en uke, og jeg sier bare; ANBEFALES! Jeg har en xxxxxxxxxxxxxxxxx... Gjorde ikke mer vondt enn å ta blodprøve. Har hatt i nesa før og det var j**lig mye vondere! Så nå vurderer jeg nesten å få enda en. Har aldri vært noen stor fan av masse piercinger. Men denne har jo nytteverdi, i tillegg til at det er pent! Linken slettet. Dette bildet var noe i overkant..Hege (mod) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0
Gjest Gjest3 Skrevet 23. november 2002 #2 Skrevet 23. november 2002 DETTE SÅ VONDT UT!!!!!!! En helt annen sak er at det bildet synes jeg ikke hører hjemme her.....men jeg er kanskje litt fintfølende???
Birgitta Skrevet 23. november 2002 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2002 Man bør kanskje ikke se på bilde om man er fintfølende, da
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2002 #4 Skrevet 23. november 2002 Hei! Det ser og hørres kjempe gøy ut med piercing der nede. Jeg har selv kjempe lyst til å ta en der. -Men typen min vil ikke at jeg skal ta. Han vil ikke at jeg skal gå rundt å være "konstant" kåt, og bare få orgasme av nesten ingen ting. Tror kanskje han vil føle seg litt til side satt... Har hørt at en kan få orgasme bare ved å gnikke beina i sammen???
Kevin Skrevet 23. november 2002 #5 Skrevet 23. november 2002 Det er unektelig spennende med i lita ring som på bildet der, og jeg må innrømme det er litt ekstra pirrende å gi dama munnsex, men det er jo en viss fare forbundet med slikt....? Det har vært tilfeller der enkelte har fått kuttet av noen nervebaner og slikt, og jeg ikke tenke meg at det er noe særlig med nedsatt førlighet der nede..... Det er uansett opp til den enkelte...
ragnalina Skrevet 23. november 2002 #6 Skrevet 23. november 2002 nå skal jeg være litt snerpete - ut fra min erfaring med piercing (har hatt i tungen, navlen og öyenbrynet) har det vært ganske mye styr å rense piercingen de förste 6-8 ukene. Er det ikke litt vesen å rense denne, Shanti? :o (ikke bare å 'gurgle' munnvann, som ved tungepiercingen, kanskje?..)
Birgitta Skrevet 23. november 2002 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2002 Den skal faktisk ikke renses i det hele tatt! Den naturlige bakteriefloraen der er så sur at den tar seg av det på egen hånd. Rensing vil bare ødelegge, så man skal bare vaske som vanlig med Asan el.l. Man skal ikke ha munnsex før det er helt grodd, for man har ekstra bakterier i munnen. Ellers kan jeg ikke si det har gått for meg uten at jeg har gått inn for det selv. Tror nok sånne påstander er noe overdrevet. Men for all del, noen er kanskje så følsomme. Nå har jo jeg bare i huden, ikke i selve kliten :o ... Og da kan jeg ikke tenke meg det skulle forstyrre noen nerver. Det vil jo alltid være fare for infeksjone, når man gjør noe sånt. Men her i Norge er det ordnede forhold ved piercingstudioene, og jeg har aldri hatt problemer før med de jeg har /hatt i ører og nese. Bare et spørsmål gjest11:59: Må du spørre typen din om det er greit for han om du koser litt med deg selv? Til den første gjesten, så var det ikke meningen å være spydig. Men overskrift og innhold i meldingen gir jo en viss indikasjon på hvaslags bilde jeg har lagd link til...
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2002 #8 Skrevet 23. november 2002 Æsj fy faen! Hadde jeg funnet ut at dama hadde en slik en hadde jeg droppa henne på flekken! Sorry.. men det er IKKE sexy! - Mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå