AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Er så lei av å barbere med høvel, så har ikke barbert på evighet. Stusser med saks når det blir for ille, men ønsker å være enda mer "frisert" nedentil, fordi det gjør at jeg føler meg mer vel. Anonymkode: f28ca...142
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Ikke at det må være glatt, men voksing eller laser er det eneste som funker om man vil ha det glatt. Barbering = skjegg. Anonymkode: 7ab26...47e 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august Bruker ofte maskin for å trimme venusberget og bikinilinja, så ser det mer velholdt ut. Der hvor det er vanskeligere å komme til med maskin bruker jeg høvel. Lurer på om jeg skal prøve meg på en elektrisk høvel der da 😅 Anonymkode: a2ff0...aee
AnonymBruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august Maskin er gull! Jeg vil ikke være glatt der nede, men frisert og kort. Anonymkode: b66b0...9a8 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august Har brukt maskin i mange år på venusberget hvor jeg trimmer, men høvel nedenfor hvor jeg barberer bort alt. Anonymkode: 63535...7bc
feliek54 Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 11.15): Er så lei av å barbere med høvel, så har ikke barbert på evighet. Stusser med saks når det blir for ille, men ønsker å være enda mer "frisert" nedentil, fordi det gjør at jeg føler meg mer vel. Anonymkode: f28ca...142 Du kan vel vokse deg. jeg gjør det og da varer det lit
AnonymBruker Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august Det går veldig mye raskere om man trimmer med maskin før man drar over med høvel. Anonymkode: 5ade9...4c3
Macro Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august Det som fungerer best for meg er at mannen barberer meg med OneBrade. Blir superglatt. Ikke fullt så bra når jeg står krokete og gjør det selv. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #11 Skrevet 12. august Bruker OneBlade Intimate. Anonymkode: 112a3...700
erok Skrevet 12. august #12 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker OneBlade Intimate. Anonymkode: 112a3...700 Hvor får jeg kjøpt en slik
AnonymBruker Skrevet 13. august #13 Skrevet 13. august erok skrev (14 timer siden): Hvor får jeg kjøpt en slik clas ohlson har. Anonymkode: 8c66a...d25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå