Fighter83 Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august (endret) Har brukt 4 av 5 gratis databoost pakker, jeg hadde fått av Talkmore, i juli. Hver pakke var på 18 GB med varighet på 7 dager fra de ble aktivert. Men når fakturaen kom så måtte jeg betale for all data jeg hadde brukt som ikke var inkludert i standard pakka jeg opprinnelig har. Jeg sjekket detaljene i spesifisert faktura og der står det ikke noe om at jeg har aktivert 4 databoost pakker. Det ligger heller ikke inne i profilen min på Talkmore sin nettside at jeg har aktivert disse men det ligger igjen 1 gratis databoost pakke. Jeg brukte først chatten til Talkmore for å få noe klarhet i hva som skjer og hvorfor jeg må betale for ekstra data jeg har brukt men som jeg var fått gratis da jeg har aktivert databoostpakkene dems før jeg begynte å gå over antall data jeg har i min opprinnelige pakke. Chatten kunne ikke gi meg klarhet i dette så jeg måtte ringe. Der får jeg heldigvis nedjustert regninga til det opprinnelige beløpet jeg har i abonnementet mitt. Men ut fra hva den jeg snakker med kunne komme med av oppklaringer så kunne de ikke se at databoost pakkene var aktivert men de nedjusterte likevel beløpet på fakturaen + at fyren la inn en brems sånn at hastigheten på dataen min går ned når jeg nærmer meg 18 GB. Husker ikke hva dette heter men mitt abonnement er ca 20 år gammelt så jeg har ingen slik i min pakke. I etterkant har jeg tenkt at jeg absolutt ikke likte at han la inn en brems når jeg nærmer meg 18 GB da jeg oftest liker at ting flyter når jeg jobber med mobil og data. Får helt fnatt av at ting ikke fungerer som det skal! Jeg får uansett alltid beskjed når jeg har brukt opp 80% av dataen min og kan deretter gjøre endringer ut fra mitt behov. Men jeg likte absolutt heller ikke at det ikke finnes noen dokumentasjon på at jeg har mottatt og aktivert databoost pakker, gratis eller ei. Tidligere har det stått at jeg har aktivert databoost men da har jeg betalt litt ekstra for dem, hvorfor står det ikke noe om de som er gratis da? Spurte chatten om de ansatte i Talkmore kunne se at databoost var aktivert men det kunne de altså ikke. Er bekymringfult at dette ikke er dokumentert når de ønsker at ta seg betalt for en tjeneste de tilbyr og som medlemmer må aktivere for at den skal være gjeldende. Noen som har tanker ang dette? Endret 6. august av Fighter83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå