AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Jeg fant min huseier på dating app. Jeg vet at han er i et forhold og jeg er absolutt ikke interessert, han er tross alt like gammel som faren min. Hva hadde du gjort? Anonymkode: a738c...bd7
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Til info så jeg han fordi han hadde likt meg. Anonymkode: a738c...bd7
AnonymBruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august Ta en screenshot og send til kona? Selv er jeg gift, men blir kontaktet av andre gifte menn på Instagram. Svært lett å oppdage at de er gift. Har egentlig lyst til å screenshotte og sende alt til alle konene, men orker ikke all kommunikasjonen som må tas samtidig. Det er jo ikke bare én sak, det er mange. Kunne sikkert eksponert 20-30 gifte menn hvert år, for noen drittsekker av noen menn, men har ikke ork til å involvere meg. Om du har ork til å involvere deg, så synes jeg egentlig du burde det. Anonymkode: cea68...6a7 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Hadde ikke gjort noe som helt. Anonymkode: ba644...c85 7
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august Samme opplevelse her. Blir kontaktet av flere opptatte hver eneste uke på Snapchat. Men som også ha en utrokonto der. Skikkelig nasty Anonymkode: 33b19...3fb 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august Hadde gjort ingenting, driver ikke med voksenopplæring. For alt du vet kan de ha avtaler seg imellom/ha et åpent forhold. Anonymkode: 9447a...42d 4
AnonymBruker Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ta en screenshot og send til kona? Selv er jeg gift, men blir kontaktet av andre gifte menn på Instagram. Svært lett å oppdage at de er gift. Har egentlig lyst til å screenshotte og sende alt til alle konene, men orker ikke all kommunikasjonen som må tas samtidig. Det er jo ikke bare én sak, det er mange. Kunne sikkert eksponert 20-30 gifte menn hvert år, for noen drittsekker av noen menn, men har ikke ork til å involvere meg. Om du har ork til å involvere deg, så synes jeg egentlig du burde det. Anonymkode: cea68...6a7 Og brått må jeg flytte, det ønsker jeg ikke. Anonymkode: a738c...bd7
AnonymBruker Skrevet 6. august #9 Skrevet 6. august Ikke helt det samme, men jeg snublet over ett av mine søsken på Fetlife en gang. Lite visste jeg at vedkommende var så interessert i rumpespanking😁 Aldri nevnt noe, sparer det til en passende anledning. Skal jo fordeles arv en eller annen gang også... Anonymkode: 31615...900 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 22.25): Og brått må jeg flytte, det ønsker jeg ikke. Anonymkode: a738c...bd7 Du kan jo ta skjermbilde av profilen hans bare, så printer du ut, og legger det i en konvolutt med navnet til kona postkassen deres. Da vises det ikke at det er du som har avslørt. Anonymkode: 2129c...3e3 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august Oh my lord. Jeg hadde flyttet, hadde for en gangs skyld ikke turt å sakt noe. Men du bør dra fordi det er sært han liker deg, og i tilegg nå vet at du vet at han er utro. For en kødd. Du betaler han, sykt. Dra. Anonymkode: b5482...b8b 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august Du må flytte. Han har overtrådt en grense her. Jeg ville ha flytta så raskt som mulig. Det kan gå riktig ille om han prøver seg og føler seg avvist. Kan lure til seg depositum og alt om han er av den psycho typen. Anonymkode: 4606b...896 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må flytte. Han har overtrådt en grense her. Jeg ville ha flytta så raskt som mulig. Det kan gå riktig ille om han prøver seg og føler seg avvist. Kan lure til seg depositum og alt om han er av den psycho typen. Anonymkode: 4606b...896 Jepp. I tilegg, dette er paranoid av meg men om han er skummel, se om det er kamera der du bor. Noen er riktig uheldige. Anonymkode: b5482...b8b 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #14 Skrevet 9. august Sender screenshot til kona/dama. Anonymkode: 40cd9...31d
AnonymBruker Skrevet 9. august #15 Skrevet 9. august Jeg har vært singel i noen år. Og skremmende mange menn er i forhold, men sier de er single. Men jeg gjør ikke noe med det. Anonymkode: a285e...193 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #16 Skrevet 9. august I dette tilfellet ville jeg flyttet og så sendt screenshot til kons. Jeg hadde sett på det som et ørlite bidrag til et bedre samfunn. Min stefar bedro min mor på det groveste, og jeg ringte til de som jobbet for ham og forklarte situasjonen. Han hadde holdt på med prostituerte og det var drøyt. Mange sluttet å jobbe for ham. Anonymkode: 35e63...f3d 2
Liveterspennende Skrevet 9. august #17 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 10.49): Ta en screenshot og send til kona? Selv er jeg gift, men blir kontaktet av andre gifte menn på Instagram. Svært lett å oppdage at de er gift. Har egentlig lyst til å screenshotte og sende alt til alle konene, men orker ikke all kommunikasjonen som må tas samtidig. Det er jo ikke bare én sak, det er mange. Kunne sikkert eksponert 20-30 gifte menn hvert år, for noen drittsekker av noen menn, men har ikke ork til å involvere meg. Om du har ork til å involvere deg, så synes jeg egentlig du burde det. Anonymkode: cea68...6a7 Slike menn fortjener å ryke til på absolutt verste måte, tragisk for deres partner som tror på de. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #18 Skrevet 9. august Jeg hadde gått rett til politiet Anonymkode: d1df4...e01 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #19 Skrevet 12. august Bor i en liten by. Ser ofte gifte menn på gata i byen som er på Tinder. Jeg vet hva de heter, på hils til og med. Har opplevd gifte menn sende meg melding på messenger, spesielt da jeg var nyskilt. Det er bare så synlig og tragisk, men ikke mitt problem. Legger meg ikke opp i det eller kontakter konene. Sånt drama orker jeg ikke. Holder meg bare unna taperne Anonymkode: e3693...6e2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #20 Skrevet 12. august Ingenting. AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 10.31): Ikke helt det samme, men jeg snublet over ett av mine søsken på Fetlife en gang. Lite visste jeg at vedkommende var så interessert i rumpespanking😁 Aldri nevnt noe, sparer det til en passende anledning. Skal jo fordeles arv en eller annen gang også... Anonymkode: 31615...900 WTF!? 😯 Wow! 👹 Anonymkode: 6ccdd...2f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå