Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen prøvd det før? Fungerte det? Hva slags metode ble brukt og hva ble resultatet? 

Anonymkode: 06eff...325

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opp

Anonymkode: 06eff...325

AnonymBruker
Skrevet

Tror du mener manifestere. Og det er bare tull, med mindre du kan transendere programmeringen da.

Anonymkode: f6998...470

Skrevet

Jeg gjør det daglig/regelmessig og det fungerer stort sett, men ikke alltid.

Måten jeg manifesterer på er å se for seg resultatet og veien dit. Og så gjøre de tingene som trengs på veien til resultatet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du manifesterer hele tiden på måten du er.Klærne du går kledd i. Det du gjør. De du er rundt. Det du tenker og fokuserer på og konsumerer. Vil du eksempel bli en direktør eller komme langt i karriere verden, kan det være lurt begynne kle seg i dress som et eksempel.

Du får det du vil ha når du vibrerer på samme frekvens som det. Ønsker du eks. kjæreste, vil du aldri få kjæreste om du ikke selv først har kjærlighet og er glad i deg selv og elsker livet og er generelt sett fornøyd med det du gjør. Da vil du heller tiltrekke deg toxic partnere.

Anonymkode: 769fa...b38

AnonymBruker
Skrevet

Noe annet tror jeg vi alle har en livsplan. Det er ikke alt en er ment å ha eller alle veier en er ment å gå. Selv om egoet ditt eks. vil bli direktør, er det ikke sikkert det er en del av livsplanen din du skrev deg opp til før du kom til dette livet.

Det kan være lurt lytte innover, på sin egen sjel - mer enn å høre på hva egoet ditt vil når skal manifestere. 

Anonymkode: 769fa...b38

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...