AnonymBruker Skrevet 8. august #41 Skrevet 8. august Jeg er nok litt rar, men jeg spiser faste måltider (frokost, lunch og middag). Jeg spiser ikke alltid det samme, men har noen ting jeg varierer i (f eks frokost er gjerne havregrøt med ulik topping eller yoghurt og musli, lunch f eks kyllingsalat eller middagsrester og middag en porsjon (veier eller måler ikke kcal)). Det er liksom det vante rytmen, så det er ikke en del av min rutine å spise usunt på kvelden. Hva gjør jeg? Hender jeg spiser litt frukt og grønt på kvelden hvis jeg er sulten, men da ikke for å kose meg. Enten kan jeg trene en økt eller legge meg tidlig. TV titting og TV kos er en ting jeg er vant med at hører helgen til, så det blir typisk fredag og lørdag, med noe godt da. Godteri/potetgull og lignende hører til på lørdager er jeg vant med. Noen kvelder hvis jeg er sliten eller vil slappe av, så kan jeg lese bok, og kose meg med en kopp te Anonymkode: 736f8...7cf 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #42 Skrevet 8. august jeg spiser en god middag og så kanske en skål yoghurt med cottage cheesse eller noe til kvelds. Om jeg er mett tar jeg en kopp te. Sitter sldri med godisskål eller potetgull med mindre jeg er i sosialt lag. litt av og til i helgene. En skål is eller noe. Unner meg selv å slappe av etter kl 20. Legger meg 21.30 Anonymkode: 1b211...6be
Lizard Skrevet 9. august #43 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er nok litt rar, men jeg spiser faste måltider (frokost, lunch og middag). Jeg spiser ikke alltid det samme, men har noen ting jeg varierer i (f eks frokost er gjerne havregrøt med ulik topping eller yoghurt og musli, lunch f eks kyllingsalat eller middagsrester og middag en porsjon (veier eller måler ikke kcal)). Det er liksom det vante rytmen, så det er ikke en del av min rutine å spise usunt på kvelden. Hva gjør jeg? Hender jeg spiser litt frukt og grønt på kvelden hvis jeg er sulten, men da ikke for å kose meg. Enten kan jeg trene en økt eller legge meg tidlig. TV titting og TV kos er en ting jeg er vant med at hører helgen til, så det blir typisk fredag og lørdag, med noe godt da. Godteri/potetgull og lignende hører til på lørdager er jeg vant med. Noen kvelder hvis jeg er sliten eller vil slappe av, så kan jeg lese bok, og kose meg med en kopp te Anonymkode: 736f8...7cf Dette er løsningen! Jeg har det på samme måte, det er rett og slett veldig gunstige vaner. Hvorfor skal man spise noe hele tiden, egentlig? Er du sulten, så spis næringsrik mat, godteri tilhører lørdag og kun i moderate mengder. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #44 Skrevet 9. august Om du blir veldig frysen på kvelden, så har jeg ett råd; Spis stor og proteinrik lunsj. Startet med dette og siden har denslags sug etter kos på kveldene omtrent bare forduftet. Før kunne jeg spise 2 knekkebrød og en frukt for jeg måtte spare kalorier til kvelden. Nå spiser jeg gjerne 3 knekkebrød med proteinrikt pålegg som hjemmelaget tunfiskrøre, en proteinyoghurt og en frukt/grønt. Helt ny verden:P Anonymkode: bfe40...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #45 Skrevet 9. august Jeg spiser ulike fruktsmoothies, med bare frukt, eventuelt med noe bladgrønt oppi. Anonymkode: c1740...ca7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå