AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Jeg får bidragsforskudd fra NAV. Utbetalingsdato var igår, 4 August. Beløpet er 1510kr. På Fredag 1 August fikk jeg 240kr. Ingenting igår? Noen som vet noe om hvordan dette fungerer egentlig? Har prøvd å google men står igrunn bare at det utbetales av skatteetaten. Har alltid fått på riktig dato tidligere. Men har vært litt sånn at jeg innimellom får 240kr pluss 1480.. (Har gått opp til 1510 nå) Noen som har erfaring med bidragsforskudd? Andre som ikke har fått? Anonymkode: 3287a...7a4
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg får bidragsforskudd fra NAV. Utbetalingsdato var igår, 4 August. Beløpet er 1510kr. På Fredag 1 August fikk jeg 240kr. Ingenting igår? Noen som vet noe om hvordan dette fungerer egentlig? Har prøvd å google men står igrunn bare at det utbetales av skatteetaten. Har alltid fått på riktig dato tidligere. Men har vært litt sånn at jeg innimellom får 240kr pluss 1480.. (Har gått opp til 1510 nå) Noen som har erfaring med bidragsforskudd? Andre som ikke har fått? Anonymkode: 3287a...7a4 Har du vedtak på bidrag fra den andre forelderen? Kan det ha blitt betalt inn bidrag der også har du fått litt bidragsforskudd? Anonymkode: f52d2...8af
AnonymBruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du vedtak på bidrag fra den andre forelderen? Kan det ha blitt betalt inn bidrag der også har du fått litt bidragsforskudd? Anonymkode: f52d2...8af Jeg fikk forresten bidragsforskudd den 1. august. Hvis du går inn i nettbank så skal det stå på innbetalingen hva det gjelder (periode og barn) Anonymkode: f52d2...8af
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august De småbeløpene er etterbetaling, hvis det ikke er betalt inn nok de andre md. Anonymkode: 6f71c...90c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå