Gå til innhold

Fyr som plutselig ikke vil møtes likevel

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket med en fyr, som bor i Bergen. 

Jeg skulle en tur til Bergen for å besøke familie denne uken. 

Vi hadde avtalt å møtes. 

Plutselig når det kom til stykket, kom han på flere unnskyldninger. Mente vi ikke hadde snakket lenge nok på meldinger at jeg måtte skape mer interesse. 

Jeg er en person som liker heller å treffes enn å bare skrive og sende bilder og sender aldri utfordrende bilder. 

Hva kan være grunn til at noen vil ikke treffes og bare fortsette med meldinger i uant tid?

Jeg tror ikke jeg gidder å fortsette med masse meldinger bare for å skape interesse, vet jo ikke om vi noen gang treffes da, jeg bor i Trøndelag. 

Anonymkode: 298b3...141

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte liker å snakke og fantasere i evigheter, kanskje derfor de blir sittende igjen på alle disse appene. Ville ikke tenkt noe mer over det TS, og heller bare fortsatt videre. Om han virkelig var interessert, hadde han blitt med på å møtes for en kopp kaffe.

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Catfish kanskje?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper at han enten er i et forhold og ikke kan komme fra eller ikke tør risikere å bli oppdaget i egen hjemby med date. Eller at han bare søker oppmerksomhet, men ikke vil eller kanskje ikke tør faktisk innlede et forhold. Eller et eller annet annet like dumt.

Han er uansett ikke mann for deg, han er ikke interessert nok. Og dessuten så viser han en manipulerende side når han forteller deg at du må skape mer interesse hos ham før han vil vurdere å møte deg. For en taper han er!

Reis til Bergen, vær veldig glad for at du slapp å møte en slik dust!

Og... blokker ham umiddelbart, ha aldri mer kontakt med ham!

Anonymkode: f3a30...dc3

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Tja, mange mulige årsaker, men samtlige tilsier jo at han ikke er verdt å bruke tiden sin på.

1. Han er sosialt usikker, sjenert eller tørr ikke. 

2. Han er ikke den Han har utgitt seg for å være.

3. Han er allerede i et forhold og du er bare underholdning.

4. Han bruker app og chatting som underholdning når han kjeder seg, men er ikke interessert i kjæreste.

Hvorfor vil du treffe ham? Er du flyttbar? Er han?

Anonymkode: 1edce...c70

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring med dem langt unna er at de er i forhold. Er nettopp derfor de finner seg noen å chatte med langt unna; ingen sjanse til å treffes eller å ha fysisk kontakt. De skal bare ha flørten, spenningen og runken.

Anonymkode: 1be19...2f5

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har snakket med en fyr, som bor i Bergen. 

Jeg skulle en tur til Bergen for å besøke familie denne uken. 

Vi hadde avtalt å møtes. 

Plutselig når det kom til stykket, kom han på flere unnskyldninger. Mente vi ikke hadde snakket lenge nok på meldinger at jeg måtte skape mer interesse. 

Jeg er en person som liker heller å treffes enn å bare skrive og sende bilder og sender aldri utfordrende bilder. 

Hva kan være grunn til at noen vil ikke treffes og bare fortsette med meldinger i uant tid?

Jeg tror ikke jeg gidder å fortsette med masse meldinger bare for å skape interesse, vet jo ikke om vi noen gang treffes da, jeg bor i Trøndelag. 

han vil ikke treffe deg. du er underholdningen hans. 

Anonymkode: b47c5...af0

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

han vil ikke treffe deg. du er underholdningen hans. 

Er sånt som dette som ødelegger hele nettdatingen for meg. 

Folk som bare kaster bort tiden min, det hele virker som en vits. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres veldig cringe ut da, han er nok den unormale her. Han vil at du skal stresse mer attpåtil for å fange han, på han kan føle seg som et kupp. Han prøver å skrive saften ut av sitronen. Ikke tro du kommer noensinne til å treffe han der. 🤡

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok heller ganske normalt tenker jeg. I alle fall om jeg skal se på mine erfaringer som normalen 😅 her har damene ombestemt seg jevnt og trutt, også når jeg er på vei til å møte henne. Lenge siden jeg la bort alle håp og forventninger til damene på Tinder. Det er bare Tinder, om det finnes noe som virker bedre i øyeblikket - da velges også det man tror er bedre selvsagt. Er man i godtebutikken med ukjent godteri og finner noe som ser digg ut, men på vei til kassen ser man noe som frister mer… vel, da er det nok fort gjort å bytte i siste liten. 

Ellers tenker også jeg at det å prate masse på melding før man treffes fungerer dårligere enn å bare kaste seg i det og se om det faktisk er kjemi 

Anonymkode: 36cc6...75a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være han har flere på gang, og satser på en av de andre akkurat nå.

Anonymkode: 6bbd7...f65

AnonymBruker
Skrevet

Kan være han er sånn som meg - jeg foretrekker å finne ut om man har kjemi på meldinger før man møtes. 

Jeg vet noen omtrent bare kan samlebånd-date, ikke tar det så høytidelig - bare ta en kaffe med en gang uten særlig pjatt, bare for å sjekke kjemi. Proffe nett-datere.

Jeg er ikke sånn. Jeg liker ikke gå på date, eller egentlig nærmere bestemt - jeg liker ikke å avvise. 

Jeg har også vanskelig for å falle for folk, ikke noe kjærlighet ved første blikk her i gården. Om jeg bare skulle gått mer eller mindre blindt på date så ville det i 99 av 100 tilfeller medført at jeg ikke ville møtes en gang til. Det er for meg mer bortkastet tid og energi, enn å chatte en stund først. Er du ikke kul, morsom eller smart på melding så er du det jo heller ikke irl.

Jeg har også fått kalde føtter noen ganger, jeg er spontan i øyeblikket og tenker "kjør på, han virker kul", og så kommer dagen det er date og jeg bare skulle ønske jeg ikke hadde en avtale. 

Anonymkode: add28...be4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

inne ut om man har kjemi på meldinger før man møte

du finner ikke ut av det pr melding... kjemien finner man først ut ved å faktisk møtes 

Anonymkode: 7fd8a...bbd

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

du finner ikke ut av det pr melding... kjemien finner man først ut ved å faktisk møtes 

Anonymkode: 7fd8a...bbd

Helt enig. Og jeg er Jo ikke I Bergen særlig ofte, så når blir neste mulighet for å se om man passer sammen?

Jeg tror han med den måten han formulerte seg på vil ha noen på avstand, vil med oppfordringen om å skape mer interessert sikkert helst etter hvert sexte. Vil at jeg skal putte på en " show" for å vinne ham og så uansett trekke seg tilbake. 

Nei vettu hva, så hot var han ikke. Det gidder jeg ikke. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres opptatt ut.  Blitt kontaktet av en del av dem, enkelte har ikke sagt de er opptatte før etter en stund. Mange offshore menn som holder på sånn. 

Anonymkode: ac603...7de

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres opptatt ut.  Blitt kontaktet av en del av dem, enkelte har ikke sagt de er opptatte før etter en stund. Mange offshore menn som holder på sånn. 

Nei, han sa han jobber hjemmefra tidligere. 

Han sa han ville bare fortsette å chatte og at jeg måtte skape mer interresse. I tillegg til at han var blakk og ikke har transport. Men jeg kunne tatt tog til ham, men han syns fortsatt ikke at jeg hadde skapt nok interesse. Er nok BS hele greia. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

jeg måtte skape mer interesse. 

Han er totalt idiot. Hvem skriver sånt 🤢

Anonymkode: 7f868...fc3

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nei vettu hva, så hot var han ikke. Det gidder jeg ikke

Eh nei, det er han som ikke gidder

Anonymkode: 6b7b2...69a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var han så jævla digg da? Skapte interesse selv?   Aldri skapt mer interesse enn en mann har måttet, er tross alt de som er det desperate kjønnet. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var han så jævla digg da? Skapte interesse selv?   Aldri skapt mer interesse enn en mann har måttet, er tross alt de som er det desperate kjønnet. 

Nei det gjorde han ikke. Men jeg tenkte at man finner ut på treff. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...