AnonymBruker Skrevet 11. august #21 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 0.36): Snart er det bryllup til min søster, vi står egentlig ganske nære. Var nylig utdrikningslag, jeg ble ikke invitert, men det gjorde dama til min bror som ikke har vært i familien i veldig mange år. Jeg har fått viktige oppgaver og i bryllupet som nære personer utfører. Alle rundt har fått vite om utdrikningslaget, til og med våres foreldre om når det skulle være. Merker jeg er utrolig skuffet og lei meg. Våres bror var med i utdrikningslag til kommende svoger. Jeg er det eneste søsken som ikke har vært med. Det ble og fortalt til min søster at forlover hadde pratet med meg, noe som ikke stemte og i senere tid bekreftet. Måtte bare få det ut. Kommer ikke til å lage noe drama, men motivasjonen til bryllupet for å være med en ekskluderende gjeng er liten. Anonymkode: 84eed...a5c Snakk med søsteren din, og evt. også din kommende svoger, nå før bryllupet, og si ifra om at du føler at du utnyttes, når du er god nok til viktige oppgaver i bryllupet, men ikke inviteres til de hyggelige tingene, som utdrikningslag. At du er skikkelig lei deg for at du ikke engang ble spurt, og synes det er rart at ingen av dem har dobbeltsjekket påstanden til forlover. Det høres jo også veldig merkelig ut at du ikke har fått høre noe som helst om dette på forhånd, når dama til din bror, foreldrene dine, og sikkert flere du kjenner, visste om utdrikningslaget. Det høres jo nærmest ut som om de har fått beskjed om å ikke si noe til deg. Å høre på din mor om å vente, høres også feil ut. Særlig når din mor visste om dette utdrikningslaget, men ikke har fortalt deg om det på forhånd. Det føles litt som om hun forsøker å dekke over noe større, og ikke vil at du skal få vite om det før etter bryllupet, når du har bidratt med det du skal. Anonymkode: f780a...071 3
AnonymBruker Skrevet 11. august #22 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er nære både søster og svigerinner på begge sider, men vi har aldri vært i hverandres utdrikningslag. Jeg har alltid sett på det som en venninne-greie. Jeg er familie, og vi har en fin og nær relasjon. Men jeg her ikke en del av venninnengjengen ellers, og har heller ikke behov for å feste med dem. Anonymkode: 63053...25c Men her har jo til og med brorens kjæreste vært invitert, men ikke TS. Og broren har vært invitert i den kommende svogers utdrikningslag. Så da er det vanskelig å forsvare at det bare var vennegjengen. Her er det jo forskjellige tradisjoner forskjellige steder. Men i TS tilfelle virker det "innenfor" å føle seg eksludert. Anonymkode: f780a...071 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #23 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er nære både søster og svigerinner på begge sider, men vi har aldri vært i hverandres utdrikningslag. Jeg har alltid sett på det som en venninne-greie. Jeg er familie, og vi har en fin og nær relasjon. Men jeg her ikke en del av venninnengjengen ellers, og har heller ikke behov for å feste med dem. Anonymkode: 63053...25c Jeg er vant med det motsatte. Både søstre, kusiner og svigerinner har vært helt naturlig i samtlige utdrikningslag som jeg har deltatt i. Synes ekskludering av TS er høyst merkelig Anonymkode: 6ce3f...00c 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #24 Skrevet 11. august Vil moren deres at du tar det etter bryllupet fordi hun vet at din søster ikke ville ha deg der og hun vet hvorfor? Eller forsto du det som at denne misforståelsen finner dere ut av etter bryllupet sånn at det ikke blir noe stress nå? Høres jo ut for meg som at det var forloveren som ikke ville ha deg der og at hun har smurt sammen en historie som søsteren din, kanskje litt såret, har godtatt når hun har etterlyst deg. Anonymkode: 999a2...d68 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #25 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Men her har jo til og med brorens kjæreste vært invitert, men ikke TS. Og broren har vært invitert i den kommende svogers utdrikningslag. Så da er det vanskelig å forsvare at det bare var vennegjengen. Her er det jo forskjellige tradisjoner forskjellige steder. Men i TS tilfelle virker det "innenfor" å føle seg eksludert. Anonymkode: f780a...071 Kan være de er venninner på fritiden, går ut sammen og slik. Vi har bare en side av historien her. Og det at TS ikke bare umiddelbart tar opp telefonen og ringer, før utdrikningslaget, sier nok en god del om hva slags relasjon de har. Anonymkode: 63053...25c
Nordlending90 Skrevet 18. august #26 Skrevet 18. august Jeg ville tatt en prat med søsteren min og spurt om hun vet hvorfor du ikke ble invitert. Hadde også sendt melding til forlover og spurt henne om hvorfor hun sier at hun hadde invitert deg når hun ikke har gjort det.
AnonymBruker Skrevet 21. august #27 Skrevet 21. august Det er litt rotete forklaringer her, men stemmer det at forloveren løy til søsteren din om at du var invitert? Det høres jo ikke ut som søster var involvert i dette i det hele tatt egentlig? Det er forloveren som bevisst har unnlatt å inkludere deg. Anonymkode: 03273...4b3 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #28 Skrevet 28. august Dette må du ta med søsteren din nå. Ikek vent til etter bryllupet. Heller litt drama nå som kan fiksens, enn at det blir evig spild og vondt føleleser som ikke kan fikses Anonymkode: d2d5a...28f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå