AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Jeg fant ut at jeg har en svinestek fra Fjordland som gikk ut den 25. Juli, tror dere jeg kan spise den ennå? Anonymkode: c7780...8ec
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fant ut at jeg har en svinestek fra Fjordland som gikk ut den 25. Juli, tror dere jeg kan spise den ennå? Anonymkode: c7780...8ec Hvis det står siste forbruksdag, ville jeg vært forsiktig da den er over en uke gammel . Anonymkode: 381c0...06d
AnonymBruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis det står siste forbruksdag, ville jeg vært forsiktig da den er over en uke gammel . Anonymkode: 381c0...06d Det står "ofte god etter" også Anonymkode: c7780...8ec
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det står "ofte god etter" også Anonymkode: c7780...8ec Da kan du tilberede den og så lukte på den om den lukter normalt. Produkter merket "siste forbruksdag" er det risiko å spise. "Best før" og eventuelt "ofte god etter" betyr at det er trygt, men kan ha blitt harskt eller smake feil. Ikke fare for å bli syk. Anonymkode: c426f...ae9
AnonymBruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august Tror jeg dropper den på Matsentralen i morgen heller ! Anonymkode: c7780...8ec
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tror jeg dropper den på Matsentralen i morgen heller ! Anonymkode: c7780...8ec Så noen andre skal få den du ikke vil spise selv… Anonymkode: 8226a...15e 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tror jeg dropper den på Matsentralen i morgen heller ! Anonymkode: c7780...8ec WTF? Anonymkode: 4ace7...135 3
newman01 Skrevet 5. august #9 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tror jeg dropper den på Matsentralen i morgen heller ! Anonymkode: c7780...8ec La den ligge på varmekablene på badet over natta først da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå