Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir snart sprø. Jeg har vært ulykkelig forelsket i en kollega nå ganske lenge. Ulykkelig fordi vi begge er i forhold, så det kan åpenbart ikke bli noe mer. Jeg vet ikke om han føler noe mer enn kollegaskap. Vi har kjent hverandre i flere år, og kjenner hverandre veldig godt. Med tiden har det dukket opp romantiske følelser fra min side, noe jeg ikke har delt med han, men bare forsøkt å ignorere. Samtidig som jeg har vært veldig usikker på hva jeg føler ang mitt eget forhold, men vi har barn, så det er ikke aktuelt å gå fra mannen, men det er en del problemer der.

Så hadde jeg den naive troen på at en lang ferie skulle gjøre at jeg fikk kollegaen og følelsene ut av systemet. Vi skulle ha ferie motsatt av hverandre, så det ble en del uker uten å sees. Men søren heller, å se han igjen etter ferien, satte bare fyr på følelsene igjen. Flere som har det sånn..? What to do? Litt slitsomt å ha det sånn.

Anonymkode: 55eda...58f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det eneste som hjelper er avstand og å sette en sluttstrek. Så jeg hsdde nok byttet jobb. Det er ikke enkelt, men det ville heller ikke nødvendigvis blitt enkelt å oppløse to familier for å starte en ny.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom følelsene fortsetter å være der, så er det å oppholde seg i lag, og gi ny næring til forelskelsen. Om du ikke klarer å stoppe/endre følelsene, så må du bytte jobb. 

Anonymkode: 6aaa4...865

AnonymBruker
Skrevet

Si det til mannen din? Eller bytt jobb. 

Anonymkode: ff368...f04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...