Gå til innhold

Kjøpt oppvaskmaskin i juli, får vite at den ikke kommer før okt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt oppvaskmaskin på salg på Komplett. Ventet tålmodig siden 19. Juli så skrev jeg e-mail til dem for noen dager siden, får da i svar at de beklager og at det ser ut som at de får ikke varen før 4. Oktober og at de sender den til meg så fort de får den. Får også tilbud om å kjøpe oppvaskmaskin som de har på lager men den er da B-vare og har noen mangler/skader (samme modell) Den kostet også mer enn den nye jeg kjøpt på salg men de var villige til å "selge" den til meg til samme pris. Føles nesten som at de håner meg og etter å ha lest anmeldelser på trustpilot begynner jeg å tro at maskina kommer ikke i oktober heller.

Til info så har jeg forhåndsbetalt og det sto ingenting om levering ved utsjekk, fikk mail med ordrebekreftelse at varen sendes ut ila 7 dager. Vurderer å prøve å heve hele kjøpet. Hva ville dere gjort?

Anonymkode: bb885...cc0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hevet kjøpet og handlet et annet sted..

Anonymkode: 6a321...3c1

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hevet kjøpet.. Dette hadde jeg ikke giddet

Anonymkode: 24497...32a

• Liker 4
Skrevet

heve kjøpet og handle et sted de har maskin på lager 

AnonymBruker
Skrevet

Hev kjøpet. 
Jeg kjøpte en mikrobølgeovn på nett en gang, den skulle komme på lager innen få uker. Leveringsdato ble stadig utsatt, det tok flere måneder før jeg endelig ga opp (ville ha en spesifikk farge/modell, ellers hadde jeg ikke ventet så lenge). Etter det stoler jeg ikke på leveringsdatoer fram i tid. 
Legg det bak deg, kjøp noe som er på lager.

Anonymkode: 2cf7c...f69

AnonymBruker
Skrevet

Hev kjøper. Å vente så lenge på en oppvaskmaskin når jeg ikke er forberedt på det gidder jeg virkelig ikke

Anonymkode: 65799...258

AnonymBruker
Skrevet

Kansellere ordren. Det er en rettighet du har. Husker jeg gjorde det samme med en mobiltelefon de stadig vekk utsatte utsendelsen på. 

Anonymkode: 229fd...5a1

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper kun varer butikker har på lager. Alt annet er lotto.

Anonymkode: d8991...e02

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke handlet fra Komplett siden 2009, etter en lang og vond reklamasjon. Nei hev denne bestillingen fortest mulig TS. De har verdens dårligste kundeservice!

Anonymkode: a89f3...429

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kansellert ordren og handlet et annet sted.

Anonymkode: 8c760...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...