AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Jeg har blitt så usikker på meg selv de siste årene. Tviler på hvem jeg er som person og føler jeg ikke strekker til og er blitt en personen eg ikke ønsker å være. jeg fant ut at min samboer hadde vært utro og at fortalt damen at vi var sammen bare for ungene og at vi hadde et dårlig forhold. jeg kjente jeg ble så utrolig såret av det, fordi jeg har følt på at vi ikke har hatt det bra. Jeg har følt meg veldig alene om ansvar. Jeg tar ungene med på aktiviteter og han blir ikke med, jeg står opp med ungene hver eneste dag, mens han står opp når klokken 12 i helgene. Alltid jeg som levere i bhg og skole uansett om han begynner sent eller tidlig på jobb. Han sitter med dataen å spiller fremfor å prioritere alene tid sammen nede om kveldene. Jeg har følt meg så alene til tider og derfor har jeg synes forholdet har gått dårlig. Men får at han skal gå å være utro og klage på at vi har det dårlig? Jeg føle det eneste jeg har ønsket er at han skal bruke mer tid med familien sin og meg. Og når jeg får høre fra han at jeg gir jeg han ikke nok oppmerksomhet og viser ikke at jeg vil ha han nok? Hva med å vise at han ønsker å være en del av familien å være rundt oss? jeg kjenner jeg blir så frustrer over hele situasjonen og føler nå at det er jeg det er noe feil med. Anonymkode: 1b9ef...732 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Han er en idiot og du fortjener bedre. Anonymkode: 318b3...c43 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Hva venter du på? Kast han ut og finn deg selv. Du er så utrolig mye verdt. Du er mer enn du tror! Anonymkode: cdf34...5cb 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Merkelig hvordan enkelte på KG konkluderer med en sminket historie. De fleste scenarioer har to sider. Ligger nok mye mer grums i bunnen. Anonymkode: b6bf3...af7
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Merkelig hvordan enkelte på KG konkluderer med en sminket historie. De fleste scenarioer har to sider. Ligger nok mye mer grums i bunnen. Anonymkode: b6bf3...af7 At mannen var utro er alene mer enn nok grunn til å komme seg ut av et forhold, spesielt siden han selv har sagt til elskerinnen at han mener forholdet til ts er dårlig og han kun er sammen med henne pga. barna. At mannen prioriterer gaming foran å være en del av familien er alene mer enn nok til å gå fra ham, når han over tid ikke har endret dette, men fortsetter som før og slik ikke tar ansvar for egne barn, eget forhold, egen familie. Det er godt mulig at mannen føler ts ikke har gitt ham nok oppmerksomhet. Men tror mannen virkelig at hvis han selv melder seg ut av forholdet og familien og slutter å ta ansvar for barna, så er det kvinnens (ts) ansvar å gi ham mer oppmerksomhet? Bare det at ts føler seg usikker og alene og føler hun mister seg selv i dette forholdet er alene mer enn grunn nok til å gå fra mannen. Trenger ikke noen sminke. Om ts bare ikke trives i forholdet og ikke har det bra, så står hun fritt til å gå fra mannen. Men en utro mann som ikke tar ansvar for egen familie og som sutrer som en bortskjemt unge og forsøker å manipulere henne... de fleste kvinner vil ønske å gå fra en slik mann! Anonymkode: 0f971...8cb 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At mannen var utro er alene mer enn nok grunn til å komme seg ut av et forhold, spesielt siden han selv har sagt til elskerinnen at han mener forholdet til ts er dårlig og han kun er sammen med henne pga. barna. At mannen prioriterer gaming foran å være en del av familien er alene mer enn nok til å gå fra ham, når han over tid ikke har endret dette, men fortsetter som før og slik ikke tar ansvar for egne barn, eget forhold, egen familie. Det er godt mulig at mannen føler ts ikke har gitt ham nok oppmerksomhet. Men tror mannen virkelig at hvis han selv melder seg ut av forholdet og familien og slutter å ta ansvar for barna, så er det kvinnens (ts) ansvar å gi ham mer oppmerksomhet? Bare det at ts føler seg usikker og alene og føler hun mister seg selv i dette forholdet er alene mer enn grunn nok til å gå fra mannen. Trenger ikke noen sminke. Om ts bare ikke trives i forholdet og ikke har det bra, så står hun fritt til å gå fra mannen. Men en utro mann som ikke tar ansvar for egen familie og som sutrer som en bortskjemt unge og forsøker å manipulere henne... de fleste kvinner vil ønske å gå fra en slik mann! Anonymkode: 0f971...8cb Låner gjerne krystallkulen din etterpå. Anonymkode: b6bf3...af7
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Låner gjerne krystallkulen din etterpå. Anonymkode: b6bf3...af7 Hvilken forklaring fra mannen mener du kan unnskylde hans utroskap? Anonymkode: e1699...e53 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august Da er det bare å pynte seg en kveld og la han ha ansvaret for barna. Hvis han spør hva du skal, så er det bare å si at nå er det din tur og at det bør han unne deg siden dere bare holder sammen for barna. Så drar du ut eller hjem til noen venninner, og har det moro. Event ta inn på hotell for kvelden/ natta og nyt litt alenetid. Så må han stå opp og følge opp det som trengs, og fundere på hva du driver med. Anonymkode: 62ee5...cdc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå