AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Hvilke bivirkninger hadde dere? Jeg tror jeg har fått mye vann i kroppen. Har gått opp en del, men går mye på jobb og spiser ikke så mye. Alikkavel opp nesten 14 kg på 2 år… Anonymkode: 98241...f4d 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Avflatet humør, brydde meg liksom ikke om noe. Manglende sexlyst. Gikk ikke på det så lenge da, nettopp pga disse bivirkningene. Anonymkode: d516f...7cd 2 3
Wilma89 Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Jeg har nok mye flatere enn det jeg var før, men ellers ingen bivirkninger. Får dog voldsomt seponeringssyndrom hvis jeg prøver å trappe ned. Så jeg er litt stück med Cipralex. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august Libiodo, manglende orgasme og sexlyst. Om du får disse bivirkningene, anbefaler jeg å finne alternativ medisin. Anonymkode: 27335...b5d 1 1
Anonym21345 Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august Wilma89 skrev (13 minutter siden): Jeg har nok mye flatere enn det jeg var før, men ellers ingen bivirkninger. Får dog voldsomt seponeringssyndrom hvis jeg prøver å trappe ned. Så jeg er litt stück med Cipralex. Hvilke seponeringssyndom
AnonymBruker Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august En kompis fikk dette utskrevet. 3 dager etter tok han livet sitt... Anonymkode: f1275...7f3 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #9 Skrevet 4. august Grenseløshet og selvmordstanker Anonymkode: d6c91...2a9
AnonymBruker Skrevet 4. august #10 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En kompis fikk dette utskrevet. 3 dager etter tok han livet sitt... Anonymkode: f1275...7f3 Ja, dette står dessverre oppført som én av de mulige bivirkningene. Trist at ca. en halv million nordmenn går på antidepressiva. Anonymkode: 1cbfc...6b9 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #11 Skrevet 4. august Merkelige drømmer, og da mener jeg virkelig merkelige.. sov opp til 14 timer om dagen. Ingen sex, økt vekt. Fjernet både angst og glede. For meg ble toppene av alle følelsene skåret av. Men igjen, de hjalp jo. For når man er deprimert eller har angst, så har man jo desidert mest av de negative følelsene. De funker men ikke slutt på de brått, det er litt skummelt. Anonymkode: 8c538...04b 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #12 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, dette står dessverre oppført som én av de mulige bivirkningene. Trist at ca. en halv million nordmenn går på antidepressiva. Anonymkode: 1cbfc...6b9 Det er vel i overkant av 300 000 nordmenn som går på antidepressiva, men jeg forstår ikke helt hva du mener med at det er trist at det går på det? Er det ikke bra at folk får behandling mot psykiske plager? Anonymkode: 80d9d...527 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #13 Skrevet 4. august La på meg 20kg, økt svette, nattesvette, mageproblemer. Hadde også ekstremt tørr munn i begynnelsen! Anonymkode: d998a...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #14 Skrevet 5. august Manglende sexlyst, flatende følelser, men den tok knekken på angst og panikkanfall. Vektøkning 5 kg på 2 år, men jeg er i 40-årene og det kan være også pga. hormonendringer. Anonymkode: 51518...ca3
AnonymBruker Skrevet 5. august #15 Skrevet 5. august Ingen bivirkninger, men sliter med seponering. Så jeg er også stuck. Anonymkode: f64c7...1ff
AnonymBruker Skrevet 5. august #16 Skrevet 5. august Wilma89 skrev (11 timer siden): Jeg har nok mye flatere enn det jeg var før, men ellers ingen bivirkninger. Får dog voldsomt seponeringssyndrom hvis jeg prøver å trappe ned. Så jeg er litt stück med Cipralex. Akkurat det samme her. Anonymkode: f7374...d93
AnonymBruker Skrevet 5. august #17 Skrevet 5. august Ingen bivirkninger (bortsett fra økt angst helt i starten). Gikk også greit å seponere etter 1,5 år Anonymkode: e74c0...e21
AnonymBruker Skrevet 5. august #18 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ingen bivirkninger, men sliter med seponering. Så jeg er også stuck. Anonymkode: f64c7...1ff samme her. Anonymkode: a6121...a62
AnonymBruker Skrevet 5. august #19 Skrevet 5. august Har ikke prøvd selv, men samboer prøvde en periode. Han ble nærmest suicidal, han ble helt likegyldig til det meste annet, han manglet totalt sexlyst og gikk opp 20 kg. Anonymkode: 73b64...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #20 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ingen bivirkninger, men sliter med seponering. Så jeg er også stuck. Anonymkode: f64c7...1ff Jeg tror det gjelder alle antidepressiva. Jeg er stuck i 20 år, har gått på litt forskjellige AD, prøvd å slutte flere ganger, men alle ganger ble dårlig igjen. Derfor har jeg valgt et liv med AD hvor jeg kan jobbe fult og fungere i hverdagen uten angst. Anonymkode: 51518...ca3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå