AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Hørte på Podcasten til Synnøve og Vanessa om overgangsalder, de hadde en kjent gynekolog i studio. Gynegologen sa at et lite svei med Estrogel på overleppa ville klarne ut rynker der, hun brukte det selv. Er det noen som har prøvd det? Jeg legger ut lenke til podcasten her. Siden dette er anbefalt av en gynekolog kan jo ikke dette gå under doseringer av medikamenter, slik som KG ikke tillater. https://podcasts.apple.com/no/podcast/synnøve-og-vanessa/id1229068228 Anonymkode: aee08...c09
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Jeg hørte det også, men har ikke prøvd det da jeg ikke har begynt på hormonterapi enda. Anonymkode: cbe59...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august Jeg har hørt episoden to ganger, var såpass mye informasjon, og har vært hos gynekolog for å starte hormonbehandling. Jeg skal ihvertfall smøre esteogel på leppene og muligens et par andre steder i fjeset. Er 50, og har begynt å få antydning til snurperynker rundt munnen til tross for at jeg aldri har røyket. Er ikke i overgangsalder ennå heller. Anonymkode: d8723...862 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hørt episoden to ganger, var såpass mye informasjon, og har vært hos gynekolog for å starte hormonbehandling. Jeg skal ihvertfall smøre esteogel på leppene og muligens et par andre steder i fjeset. Er 50, og har begynt å få antydning til snurperynker rundt munnen til tross for at jeg aldri har røyket. Er ikke i overgangsalder ennå heller. Anonymkode: d8723...862 Disse sommerepisodene var forøvrig særs bra! 😊 Anonymkode: d8723...862
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har hørt episoden to ganger, var såpass mye informasjon, og har vært hos gynekolog for å starte hormonbehandling. Jeg skal ihvertfall smøre esteogel på leppene og muligens et par andre steder i fjeset. Er 50, og har begynt å få antydning til snurperynker rundt munnen til tross for at jeg aldri har røyket. Er ikke i overgangsalder ennå heller. Anonymkode: d8723...862 Ja, jeg har allerede begynt! Leste meg opp litt på utenlandske forum, og der tar de en ert med gel og blander i nattkremen. Jeg har brukt HRT i snart 10 år, er 56 år. Likte også disse sommerepisodene, de står på de to der, det skal de ha Anonymkode: aee08...c09 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august Jeg har lest at Estrogel ikke er bra på grunn av at alkohol i den tørker ut huden, men å blande i nattkremen var lurt, det skal jeg prøve Anonymkode: bd855...728
AnonymBruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august Er det særlig lurt å bruke slik på steder hvor det ikke hører hjemme da? Uten å sjekke ut med lege eller noe først? Anonymkode: e98f4...fe8 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det særlig lurt å bruke slik på steder hvor det ikke hører hjemme da? Uten å sjekke ut med lege eller noe først? Anonymkode: e98f4...fe8 Det var lege/gynekolog som anbefalte det. Og står masse om det på forum i andre land. Anonymkode: aee08...c09
AnonymBruker Skrevet 9. august #9 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det særlig lurt å bruke slik på steder hvor det ikke hører hjemme da? Uten å sjekke ut med lege eller noe først? Anonymkode: e98f4...fe8 Hvem er det som sier at det ikke "hører hjemme" der? Anonymkode: f956a...5d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå