AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Hei! Jeg har fått en skade på en liten del av gulvet på soverommet. Gulvet ellers er veldig fint og nytt. Er det mulig å få byttet ut en liten del av gulvet? Og hva vil dette koste sånn ca? Anonymkode: ee6e1...d98
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Det kommer jo veldig an på hvilket type gulv det er og hva skaden er. Anonymkode: ec7db...dce 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Hvilket materiale er det? Det går fint å bytte ut et stykke parkett, men det går ikke fullt så bra å bytte ut en liten bit i et gulvbelegg Anonymkode: 960fc...746
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Ja det kan man, men om du ikke har rester av gulvet liggende og ikke vet hvilket gulv det er så må man nesten kjøpe det som er nærmest i farge, så det kan bli litt fargeforskjell mellom den gamle og nye gulvbiten. Da vi gjorde det måtte vi kjøpe en hel pakke med parkett naturligvis. Gjorde det selv så betalte bare for parketten, men det var vel fort en 1500 kr for den pakken. Anonymkode: 53cae...151
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Takk for svar! Jeg leier, så vet ikke med sikkerhet hva slags gulv det er (skal snakke med huseieren om dette en av de kommende dagene, vil bare gjøre litt research i forkant hvor dyrt det blir). Men gjetter på at det er parkett eller herdet tregulv (?) Anonymkode: ee6e1...d98
TBL12 Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Er det laminat eller parkett kan det tas opp og byttes ut deler. Jeg har gjort dette, hadde liggende igjen rester fra gulvleggingen, så det ble helt riktig farge og mønster. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå