AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Hvor mange dager skal dette brukes? Jeg kjøpte de i dag. Dag 1 er i dag og så får jeg brukt tirsdag og onsdag altså kun 3 dager. Etter det skal jeg på ferie så blir litt vanselig. Holder det med 3 dager? Hvor lenge må man ligge i senga etter å tatt pillen? Kan det tas to ganger om dagen? Anonymkode: 47e4d...9ef
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Ta den når du skal legge deg, da ligger du jo uansett. Brukes i 7 dager. Det har ingenting for seg å bruke flere på en dag Anonymkode: 70d7d...ba0
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Jeg fikk skikkelig soppinfeksjon etter 2 dagers bruk. Anonymkode: d4ab5...b3b
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Kan man ha sex mens man går på disse pillene??? Stod ingen ting om dette i bruksanvisningen Ts Anonymkode: 47e4d...9ef
C-girl Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan man ha sex mens man går på disse pillene??? Stod ingen ting om dette i bruksanvisningen Ts Anonymkode: 47e4d...9ef Nei, det anbefales ikke pga sæd har en annen pH verdi enn det skjeden har. Og det er jo nettopp pH verdien du forsøker å rette opp i ved å ta disse vagetoriene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå