AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Jeg har slanket meg over noen måneder og lurer på om det regnes som rask vektnedgang å gå ned 8 kg på 3–4 måneder? Nå har jeg nådd ønsket vekt og spiser normalt igjen, men jeg har lagt merke til at jeg har fått et lite søkk midt i pannen, og en blodåre har blitt mer synlig. Kan dette skyldes vektnedgangen? Og vil det gå tilbake med tiden? Anonymkode: 1812b...d9a
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august 8 kg på 3-4 mnd er ikke mye. Helt passe. Den blodåra blir du ikke kvitt nei. Har en sånn grop ned hele panna. Anonymkode: 03faf...4da
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 8 kg på 3-4 mnd er ikke mye. Helt passe. Den blodåra blir du ikke kvitt nei. Har en sånn grop ned hele panna. Anonymkode: 03faf...4da Fikk du også det pga slanking? Anonymkode: 1812b...d9a
AnonymBruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fikk du også det pga slanking? Anonymkode: 1812b...d9a Nei. Alltid hatt det. Men alltid vært slank da Anonymkode: 03faf...4da
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Flere? Anonymkode: 1812b...d9a Hva slags svar er det du vil ha egentlig? Når man går ned i vekt og minster underhudsfett blir ofte det underliggende mer synlig. Det eneste du kan gjøre er å enten lære deg å leve med det, eller gå opp i vekt igjen. Anonymkode: 9d221...ce8 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august Fikk du ikke nok svar i den forrige tråden din? Anonymkode: 49e20...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk du ikke nok svar i den forrige tråden din? Anonymkode: 49e20...c0a Nei?? Anonymkode: 1812b...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå