Gå til innhold

Sorg over at kollega sluttet (jeg var forelsket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå føler jeg meg rimelig patetisk. En dame jeg har jobbet med i en del år har nå slutter for å starte en ny jobb. Jeg var så forelsket i denne damen. Hverdagen min lyste opp av å jobbe sammen med henne. Hun har en helt unik personlighet jeg bare falt pladask for - skikkelig intelligent og empatisk på samme tid. Også er hun så klart veldig pen. 

Over tid har jeg blitt knyttet til denne damen. Jeg får helt vondt i magen og brystet av tanken på at jeg sikkert ikke kommer til å se henne igjen. Jeg har aldri møtt noen som henne før. 

Hun er singel og jeg er singel. Jeg vet ingenting om legningen hennes, men man kan jo anta at hun er hetero. De fleste er jo det. Jeg er lesbisk, men ingen vet det. En liten del av meg har lyst til å sende henne en melding og innrømme følelsene mine og kanskje be henne ut. En annen del av meg sier at det er helt latterlig og at det kun kommer til å medføre ydmykelse og mer smerte. I tillegg er hun litt eldre. Jeg er 27 og hun er 35. Jeg vet ikke om det har mye å si. 

Uansett, hva tenker dere er det beste å gjøre her? Akkurat nå er jeg bare en følelsesvrak og jeg vil ikke gjøre noe dumt og irrasjonelt, derfor spør jeg om råd her. Takk. 

- K27

Anonymkode: 4aa0c...7b4

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Dere har jobbet i en del år sammen og du vet ikke noe om legningen hennes? Har dere snakket sammen? Om noe annet enn jobb..?

Anonymkode: a492d...91f

• Liker 1
Skrevet

Nå er det du som må bære følelsene dine uansett hva du velger, men om det teller syns jeg ikke du dummer deg ut av å ta en sjangse 😊

Stor klem! 

Anonymkode: 1d211...bb7

• Liker 4
Skrevet

Hvis du virkelig er forelsket i henne og du kanskje aldri møter henne igjen, så har du egentlig ingenting å tape på å fortelle henne. 

Jeg har fått melding av noen ut av det blå hvor hen innrømte store følelser for meg. Jeg tok det som et enormt kompliment, men siden jeg da var sammen med noen andre så aviste jeg på en hyggelig (?) og skånsom måte. Hadde jeg vært singel hadde jeg absolutt gitt hen en sjanse, både fordi det faktisk var kjemi, fin person og tiltrekkende. 

Hvis du ikke våger, så får du nei.

Hvis du våger, sæ får du kanskje ja.

Ønsker deg lykke til❤️❤️

Anonymkode: b7ebc...7c8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nå føler jeg meg rimelig patetisk. En dame jeg har jobbet med i en del år har nå slutter for å starte en ny jobb. Jeg var så forelsket i denne damen. Hverdagen min lyste opp av å jobbe sammen med henne. Hun har en helt unik personlighet jeg bare falt pladask for - skikkelig intelligent og empatisk på samme tid. Også er hun så klart veldig pen. 

Over tid har jeg blitt knyttet til denne damen. Jeg får helt vondt i magen og brystet av tanken på at jeg sikkert ikke kommer til å se henne igjen. Jeg har aldri møtt noen som henne før. 

Hun er singel og jeg er singel. Jeg vet ingenting om legningen hennes, men man kan jo anta at hun er hetero. De fleste er jo det. Jeg er lesbisk, men ingen vet det. En liten del av meg har lyst til å sende henne en melding og innrømme følelsene mine og kanskje be henne ut. En annen del av meg sier at det er helt latterlig og at det kun kommer til å medføre ydmykelse og mer smerte. I tillegg er hun litt eldre. Jeg er 27 og hun er 35. Jeg vet ikke om det har mye å si. 

Uansett, hva tenker dere er det beste å gjøre her? Akkurat nå er jeg bare en følelsesvrak og jeg vil ikke gjøre noe dumt og irrasjonelt, derfor spør jeg om råd her. Takk. 

- K27

Anonymkode: 4aa0c...7b4

Kan du ikke bare foreslå at dere fortsetter å ha kontakt. Å møtes. Middag kino eller noe? Så finner du det ut😀

Anonymkode: b8790...be1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...