Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hvalstrand bad

Anbefalte innlegg

Gjest Merete
Skrevet

Leser mye om hvalstrand bad her, et sted jeg GJERNE kunne tenke meg å ha bryllupsfesten. Skulle gjerne fått vite noen mer konkrete ting om stedet; noen som har erfaringer herfra??

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har vært der og spist, og jeg har vært der på fest. Festen var bare leie av lokalet, var ingen servering der, festens arrangører stod for alt. Men det er jo pent der, både inne og ute.

Maten der synes jeg ikke noe om. Lite på menyen. Men så er jeg vegeterianer også da, og sjø-ørret var noe saltere enn hva jeg trodde, så pappa betalte vel flere hundre kroner for potetmosen :)

Men har hørt at man kan fikse litt mer slik man vil dersom man f.eks. har bryllup der.

Gode parkeringsmuligheter rett ved også

Gjest Gjest
Skrevet

Også er det masse badegjester der om sommeren. Ikke alle liker å mingle seg med badegjester rundt husveggene i et bryllup. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Også er det masse badegjester der om sommeren.  Ikke alle liker å mingle seg med badegjester rundt husveggene i et bryllup. :ler:

Det er sant, det er negativt

Skrevet

Men hvor lenge er det egentlig badegjester der? Har ikke fått kirke før kl.16 så tror ikke middagen blir før kl.19.. Hva med priser? Veldig interessert i å bare leie stedet uten mat.. Men alkohol må man vel uansett kjøpe der regner jeg med?

Gjest Gjest
Skrevet

På sommern så er det folk på strendene langs Oslofjorden så lenge det er lyst - altså rundt midnatt.

Gjest gjest1
Skrevet
Men hvor lenge er det egentlig badegjester der? Har ikke fått kirke før kl.16 så tror ikke middagen blir før kl.19.. Hva med priser? Veldig interessert i å bare leie stedet uten mat.. Men alkohol må man vel uansett kjøpe der regner jeg med?

Da vi var yngre hang vi mye på strender og drakk og festet om somrene, så det vet man jo egentlig aldri.

Den festen jeg var på holdt alkoholen selv (ihvertfall regner jeg sterkt med det, ettersom drinkene kostet 20 eller 30 kroner pr. stk)

Gjest Gjest
Skrevet
På sommern så er det folk på strendene langs Oslofjorden så lenge det er lyst - altså rundt midnatt.

Hvalstrand har ikke mengder av folk så lenge. Er uansett en port som stenger i titiden eller noe slikt.

Gjest gjest1
Skrevet
Hvalstrand har ikke mengder av folk så lenge. Er uansett en port som stenger i titiden eller noe slikt.

Er bare å gå gjennom skogen, ned der det var Sabeltannshow før i tiden, så får meg kommet seg på stranden. Det er verdens minste problem. Jeg har vært der til sent på kveld i selskap, og det har vært badende gjester der

Gjest Gjest
Skrevet
Er bare å gå gjennom skogen, ned der det var Sabeltannshow før i tiden, så får meg kommet seg på stranden. Det er verdens minste problem. Jeg har vært der til sent på kveld i selskap, og det har vært badende gjester der

Ja, det er jo gtreit nok. Men det KRYR likosm ikke av folk på kvelden og rundt midnatt, slik det gjør på dagen. Om man ikke tåler å se ett annet menneske den dagen, så har man et problem med å finne sted. Går jo folk på tur over tunet på Tveter gård også.

Gjest gjest1
Skrevet
Ja, det er jo gtreit nok. Men det KRYR likosm ikke av folk på kvelden og rundt midnatt, slik det gjør på dagen. Om man ikke tåler å se ett annet menneske den dagen, så har man et problem med å finne sted. Går jo folk på tur over tunet på Tveter gård også.

Joda, det er klart

Skrevet

Har vært der på lukkede arrangmenter flere ganger - og også spist middag. Synes maten har vært kjempegod.

Synes ikke det har vært plagsomt med badegjester - men er det en av de virkelig varme - strålende sommerkveldene - kan det jo være en del folk på stranden - men har aldri tenkt at det var et problem.

Hvor er man egentlig helt alene .. så sant man ikke skal på et helt øde sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...