Gå til innhold

Livredd føflekkreft (bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har hatt en føflekk på armen så lenge jeg kan huske, som det siste året har fått en hvit flekk i kanten. Kommet gradvis. Har egentlig ikke tenkt så mye over det, da jeg har hørt at det særlig er mørkere farge man skal være obs på. Jeg kom over et innlegg fra en hudlege som viste et bilde av en føflekk som så omtrent identisk ut som min- og det viste seg å være melanom (føflekkreft). Siden jeg så det bildet har jeg hatt «helt panikk» og jeg skal heldigvis til hudlege om noen dager.  

Jeg er kjemperedd, men glad jeg snart finner ut av det. Lurer likevel på om noen her som har opplevd noen lignende endring på en føflekk? Var det i såfall noe farlig? Det er altså den hvite flekken (ser ut som om noen har tatt et stykke av føflekken) som er endringen. Føflekken var hel og brun for ca 1 år siden og dette har kommet gradvis. Den er 4mm stor. IMG_6274.thumb.jpeg.972661ef8b288f13adaeb2c2a54288c1.jpeg

Takknemlig for alle svar❤️

Anonymkode: 0609a...2e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lyse endringer er like skumle som mørke

Anonymkode: 5e268...ba3

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende den er på vei til å bli borte. Noen føflekker blir borte av seg selv etter hvert. Prøv å ikke vær livredd, du skal jo sjekke det og det går som regel bra 😊

Anonymkode: f202c...701

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...