AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Hei. Jeg har ila de siste par ukene gått ned i vekt uten at jeg skjønner hvorfor. Fikk en bukse i bursdagsgave i midten av juli, og den satt bittelitt trangt. Nå er den løs i lårene og løs i livet. Har ikke brukt den etter at jeg prøvde den på bursdagen min. Merker at andre klær også sitter løsere. Jeg spiser lik mengde mat og beveger meg ikke mer, heller mindre pga varmen. Har ikke vekt så vet ikke nøyaktig hvor mye det er snakk om, men har nok holdt meg stabil de siste årene, har samme klær som før som har sittet likt hele veien. Spiser like sunt, eller usunt, som alltid. Noen tanker? Har bestilt meg legetime forresten. Anonymkode: 0b9d7...d05
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Det kan være stoffskiftet eller annen sykdom, bra du skal til lege. Kan også bare være helt naturlige endringer. Anonymkode: 4a598...d12
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan være stoffskiftet eller annen sykdom, bra du skal til lege. Kan også bare være helt naturlige endringer. Anonymkode: 4a598...d12 Jeg sjekket faktisk stoffskiftet før sommeren, pga andre ting. Da var det normalt. Kan det endre seg så fort? 😬 Ts Anonymkode: 0b9d7...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå