Humleguri Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Noen som vet om det finnes reisesyketabletter man ikke blir trøtt av?
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Jeg tar bare vanlig Postafen og blir ikke trøtt av dem. Blir du det? Anonymkode: 23d12...b0a
AnonymBruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august Postafen fjerner ikke kvalmen - det fjerner bevisstheten så du ikke merker du blir kvalm 😂 jeg blir heeeelt fjern av postafen! Pappa kan ikke ta en halv paralgin forte uten å spvne, men jeg kan ta en hel uten å merke noe. Bivirkninger på medisiner er veldig individuelt. Anonymkode: 1bc1f...dbb
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Jeg sovner på et blunk i bil av Postafen. Anonymkode: 3106d...6f1
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august Postafen, ja, selv om det ikke er noe vidundermiddel om du er veldig kvalm. Anonymkode: f0d41...1e4
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august I realiteten bare demper de «hele systemet». Litt som en del sovemedisiner, som bare er gamle allergimedisiner som allergikerne sovnet av. Du får ikke gode reisesyketabletter som fungerer på annet vis enn bare å dempe systemet ganske bredt. Både kvalmerespons og våkenhet på en gang. Anonymkode: d0948...c06
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august Jeg har akkurat kjøpt noen briller, " seetroen glasses" de skal hjelpe mot bilsyke. Har ikke helt troen, men er villig til teste de. Har lest noen erfaringer, fra folk som sier at de hjelper . Skal oppdatere her nå jeg får testet de. Anonymkode: 8396d...db1
AnonymBruker Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august Spør fastlegen din. Det finnes medisiner på resept Anonymkode: d922e...be4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå