AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Hvordan var det for deg? Måtte slå opp pga dattera er så vanskelig å ha med å gjøre. (Selv om de er barn, må dem oppdras). Anonymkode: a694b...47f
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvordan var det for deg? Måtte slå opp pga dattera er så vanskelig å ha med å gjøre. (Selv om de er barn, må dem oppdras). Anonymkode: a694b...47f Mente du barnet skulle oppdra seg selv? Det er vel strengt tatt pga av faren du da avbrøt forholdet fordi dere var for ulike. Vær nå grei å plasser skylden der den hører hjemme, datteren valgte aldri å ha et forhold med deg. Så at forholdet ikke holdt er helt og holdent mellom dere voksne. Anonymkode: 341a8...437 6
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august ØJenta hadde ikke respekt for noen og løy mye. Anonymkode: a694b...47f 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august Ja. Min x var rett og slett slem mot mitt barn. Nå er det 6 år siden bruddet, og barnet er stort. Likevel snakker fortsatt barnet om denne tiden som den verste i sitt liv. Barnet var (og er) et rolig, snilt og harmonisk barn, så det handlet ikke om uoppdragenhet eller dårlig oppførsel. Tror rett og slett x var blodig sjalu over at han måtte dele meg med barnet.. Anonymkode: 9ad9e...f3f 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august Oppdaget etterhvert at han var en jævel mot egne barn. Lang historie, som jeg ikke skal utbrodere. Gjorde det iallfall slutt og flytta ut med mine unger. Dette er 5 år siden og jeg har fortsatt kontakt med hans unger, og mora til ungene❤️ Anonymkode: 5a2d9...d51 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvordan var det for deg? Måtte slå opp pga dattera er så vanskelig å ha med å gjøre. (Selv om de er barn, må dem oppdras). Anonymkode: a694b...47f Her var vi mine, dine og felles barn, men ble vanskelig på grunn av mine og dine. Hun hadde to fra før, jeg en, og et felles barn. Kort historie, det ene av hennes barn, et helt fantastisk fin unge på alle måter. Hun andre lagde et helvete for meg, mitt barn, felles barn og for oss som par. Var ikke en fase eller noe slikt, konstant uten stopp over mange år. Så her ble vi faktisk enig om at det var til det beste for alle om vi avsluttet. Har fortsatt mitt ene tidligere stebarn ofte på besøk. Han er passert 18 år, men overnatter og er her ofte, og han vil alltid være velkommen i mitt hus. Anonymkode: 6f987...7d9
AnonymBruker Skrevet 5. august #9 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Her var vi mine, dine og felles barn, men ble vanskelig på grunn av mine og dine. Hun hadde to fra før, jeg en, og et felles barn. Kort historie, det ene av hennes barn, et helt fantastisk fin unge på alle måter. Hun andre lagde et helvete for meg, mitt barn, felles barn og for oss som par. Var ikke en fase eller noe slikt, konstant uten stopp over mange år. Så her ble vi faktisk enig om at det var til det beste for alle om vi avsluttet. Har fortsatt mitt ene tidligere stebarn ofte på besøk. Han er passert 18 år, men overnatter og er her ofte, og han vil alltid være velkommen i mitt hus. Anonymkode: 6f987...7d9 TS her! Jeg var nettopp redd for at dette skulle skje meg. For den jenta var virkelig intrigemaker når hun ikke fikk det som hun ville. Hun jugde så mye at jeg ble aldri klok på hva som er sant og hva som var løgn. Hun sluntret unna alt og grein når hun skjønte hun ble tatt. Og da var forelderen svak for. Så hun gjorde dette hver gang! Anonymkode: a694b...47f
AnonymBruker Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august Det er vanskelig med mine, dine og våre barn. Her er det eksen hans (hans barns mor) som har laget problemer for oss i alle år. Og nå begynner eldste barnet hans og ta etter sin mor; lyver, stjeler og er slem med søsken. Stor egoist. Jeg kjenner jeg begynner å få nok, men samtidig er særkullsbarna på vei til å bli voksne, om få år flytter de ut. Kanskje blir det bedre da, og at jeg må holde ut? Anonymkode: 798b0...137
AnonymBruker Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvordan var det for deg? Måtte slå opp pga dattera er så vanskelig å ha med å gjøre. (Selv om de er barn, må dem oppdras). Anonymkode: a694b...47f Jeg har vært med å avslutte en relasjon pga utfordringer rundt barn ja. Det var selvfølgelig synd, men samtidig lett. Jeg syntes sjeldent det vanskelig å sette barna først. Anonymkode: 21fba...3fe
AnonymBruker Skrevet 5. august #12 Skrevet 5. august Er inne på tanken nå. Her har ikke han barn fra før av, men jeg har. Han er snill å grei, men forskjellsbehandler mine barn. Han sier at han syns det er vanskelig å komme innpå yngste, jeg blir frustrert for at han prøver ikke en gang. Med eldste kom det naturlig, for hun er utadvendt og generelt glad i alt å alle. Yngste er mer reservert. Han har også mye regler, som han er vandt med fra sin oppvekst, som jeg ikke er vandt med. Det mener han at jeg skal overføre i mitt hjem. Han har også sagt noen ganger i frustrasjon at yngste kommer ikke seg opp å fram her i livet, for at jeg syr puter under hendene på henne. Har da sagt at begge to får samme oppdragelse, å blir satt like mye krav til. Men at dem er forskjellige av natur. Anonymkode: 675a2...117
AnonymBruker Skrevet 5. august #13 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er vanskelig med mine, dine og våre barn. Her er det eksen hans (hans barns mor) som har laget problemer for oss i alle år. Og nå begynner eldste barnet hans og ta etter sin mor; lyver, stjeler og er slem med søsken. Stor egoist. Jeg kjenner jeg begynner å få nok, men samtidig er særkullsbarna på vei til å bli voksne, om få år flytter de ut. Kanskje blir det bedre da, og at jeg må holde ut? Anonymkode: 798b0...137 Jeg klarte ikke å holde ut. I så fall 3 år til minst før hun skulle flytte ut. Men savner min eks.... Anonymkode: a694b...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå