AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Jeg blir veldig nervøs i dating. Er det normalt? Føler folk ikke er så sjenerte.. Anonymkode: 58988...fe9
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Etter de første gangene så. Man venner seg til alt. Anonymkode: e061d...d67
svartkatt Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august De fleste føler nok litt på det, i varierende grad. På en måte et godt tegn synes jeg. Hvertfall for min egen del. Husker ikke om det er noe som skjer hver gang, men de gangene jeg ikke er nervøs, eller lite/mindre, kunne jeg like godt blitt hjemme. Er jo ikke dermed sagt at jo mer nervøs jeg er jo bedre går det, men.. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august svartkatt skrev (24 minutter siden): De fleste føler nok litt på det, i varierende grad. På en måte et godt tegn synes jeg. Hvertfall for min egen del. Husker ikke om det er noe som skjer hver gang, men de gangene jeg ikke er nervøs, eller lite/mindre, kunne jeg like godt blitt hjemme. Er jo ikke dermed sagt at jo mer nervøs jeg er jo bedre går det, men.. 😅 Ja jo mer interessert jeg er jo mer nervøs er jeg 😅 Anonymkode: 58988...fe9
Mardina Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august Jeg var veldig nervøs første gang jeg møtte han jeg nå treffer. Men så viser det seg at han var kjempehyggelig og snill 😊 Men selvfølgelig, dating er også et sjansespill 😊
AnonymBruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august Jeg er ekstrovert som bare det og blir aldri nervøs i slike settinger. Heller motsatt.. får ikke nok av det. Jeg elsker å møte nye folk, sitte i jobbintervju (lenge siden nå, fast ansatt i 10 år 😅) elsker å snakke til store forsamlinger, treffe nye folk, festivaler og storbyer og elsker å prate med fremmede. Føles helt naturlig. Hva er du egentlig nervøs for? Hva tror du de skal gjøre mot deg? Hva i alle dager er det egentlig å være nervøs for? Anonymkode: 3ba1d...13e
AnonymBruker Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august Dating, og det å sitte der og gjøre seg "målbar" er helt forferdelig. Jeg blir nok forevig singel om jeg skal basere meg på dates med ukjente, jeg blir så stammende og sjenert og flau att det gjør vondt. Skulle jeg finne på å ta en vin for nervene, blir jeg bablete som en 5 åring fordi jeg drikker så sjelden og inntrykket blir ikke noe bedre. Så nope. Må nok finne en på gamlemåten, helt tilfeldig og langt borte fra slike settinger, for da er jeg meg selv og relativt normal. Anonymkode: 9aca0...5a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå