AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august I sommer har det vært nye besøk av familie. Det er veldig koselig, men når det har gått en stund begynner jeg å irritere meg over ting gjestene gjør. For eksempel de som dusjer 2-3 ganger om dagen, legger igjen papir de har pusset nesen i på rommet, eller at de setter på flere maskiner med vask om dagen uten å spørre først. For eksempel setter på en vask med to håndklær uten å sjekke skittentøyskurven eller spørre om det er flere håndklær som skal vaskes. Er det bare meg og må jeg skjerpe meg, eller er det vanlig å irritere seg på gjester etter noen dager? Føler meg veldig sur og grinete som skriver dette Anonymkode: abc97...239 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Det høres ut som idioter, hadde faktisk ikke bedt de igjen. Anonymkode: c217f...e2a 8
Natu Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I sommer har det vært nye besøk av familie. Det er veldig koselig, men når det har gått en stund begynner jeg å irritere meg over ting gjestene gjør. For eksempel de som dusjer 2-3 ganger om dagen, legger igjen papir de har pusset nesen i på rommet, eller at de setter på flere maskiner med vask om dagen uten å spørre først. For eksempel setter på en vask med to håndklær uten å sjekke skittentøyskurven eller spørre om det er flere håndklær som skal vaskes. Er det bare meg og må jeg skjerpe meg, eller er det vanlig å irritere seg på gjester etter noen dager? Føler meg veldig sur og grinete som skriver dette Anonymkode: abc97...239 Du beskriver folk som mangler folkeskikk, så nei er ikke deg det er noe galt med. 8
AnonymBruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Jeg hadde laget husregler og i tillegg hadde jeg gjemt vaskepulveret! Anonymkode: 9a49b...f38 4
LilleMy_09 Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august Nei, det er ikke deg det er noe feil med. Virker som disse mangler folkeskikk og de tror tydeligvis de kan ta seg til rette akkurat som de vil. Hadde nok ikke bedt de igjen 5
AnonymBruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august "Hei dere, hva skjedde med å rydde etter seg? Greit det er ferie, men litt hyggelig om jeg ikke må plukke opp etter dere som om dere skulle vært fjortisser vel?, og hva skjer egentlig med å dusje TRE GANGER om dagen tante Berit? det er jo ikke varmtvann til noen andre jo!" Hadde sagt alt dette med en god dose humor Skjønner de ikke det, nei, da kan dere bo på hotell neste gang. Anonymkode: 18844...011 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "Hei dere, hva skjedde med å rydde etter seg? Greit det er ferie, men litt hyggelig om jeg ikke må plukke opp etter dere som om dere skulle vært fjortisser vel?, og hva skjer egentlig med å dusje TRE GANGER om dagen tante Berit? det er jo ikke varmtvann til noen andre jo!" Hadde sagt alt dette med en god dose humor Skjønner de ikke det, nei, da kan dere bo på hotell neste gang. Anonymkode: 18844...011 Klassisk passiv-aggressiv tone det der.. Anonymkode: aecb4...c69
AnonymBruker Skrevet 4. august #8 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klassisk passiv-aggressiv tone det der.. Anonymkode: aecb4...c69 Yes, og i min bok er det helt ok når man har huset fullt av gjester som gir totalt faen i verten og har null respekt for at man er på BESØK Anonymkode: 18844...011 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #9 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Yes, og i min bok er det helt ok når man har huset fullt av gjester som gir totalt faen i verten og har null respekt for at man er på BESØK Anonymkode: 18844...011 Sier ikke at hun har rett til å reagere, men du beskrev det som « en god dose humor» - hvilket det absolutt ikke er. Bedre å si ting rett ut da, enn å være sånn skjult aggressiv. Anonymkode: aecb4...c69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå