AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Jeg er kvinne, 34 år. Er nok bifil, for de siste 15 årene er det kun ei som har gjort meg tent. Hun er gift med en mann, vil ikke ødelegge forholdet deres med å evt. å prøve meg på noe. Så nei, dette vil forbli min hemmelighet. Jeg kommer bare ikke videre! Det verste er at det kun er det seksuelle ved henne jeg ønsker, ikke noe mer. Jeg har datet både menn og kvinner, men «sitter altså fast» i denne kvinnen. Sex med andre gir meg ingenting, så onanerer istedenfor, og da er det altså denne kvinnen jeg fantaserer om. Tre ganger har jeg gått videre med en date, men selvom personen er perfekt for meg på mange måter, tenner jeg ikke seksuelt på dem. Så da må jeg naturligvis kutte dem ut etter en stund.. Har ikke særlig kontakt med henne heller, så har ventet LENGE på at drømmene om henne skal forsvinne. Vi møtes kanskje to ganger i løpet av et år, da kun tilfeldig i butikken. Vekselen noen ord, og går hvert til vårt. Er jeg dømt til å være fanget av kun å ønske sex med henne hele livet? Jeg ønsker et forhold, men det går jo dårlig når det kun er henne jeg ønsker sex med 🫠 Anonymkode: dd0ce...9e7 1
Dolmøy29 Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Hei. Den der er vond. Og jeg har det på samme måte. Kjenner derfor til hvordan du har det. Skriver under bruker så du kan sende melding om du ønsker. M49 2
AnonymBruker Skrevet 7. november #3 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 18.22): Jeg er kvinne, 34 år. Er nok bifil, for de siste 15 årene er det kun ei som har gjort meg tent. Hun er gift med en mann, vil ikke ødelegge forholdet deres med å evt. å prøve meg på noe. Så nei, dette vil forbli min hemmelighet. Jeg kommer bare ikke videre! Det verste er at det kun er det seksuelle ved henne jeg ønsker, ikke noe mer. Jeg har datet både menn og kvinner, men «sitter altså fast» i denne kvinnen. Sex med andre gir meg ingenting, så onanerer istedenfor, og da er det altså denne kvinnen jeg fantaserer om. Tre ganger har jeg gått videre med en date, men selvom personen er perfekt for meg på mange måter, tenner jeg ikke seksuelt på dem. Så da må jeg naturligvis kutte dem ut etter en stund.. Har ikke særlig kontakt med henne heller, så har ventet LENGE på at drømmene om henne skal forsvinne. Vi møtes kanskje to ganger i løpet av et år, da kun tilfeldig i butikken. Vekselen noen ord, og går hvert til vårt. Er jeg dømt til å være fanget av kun å ønske sex med henne hele livet? Jeg ønsker et forhold, men det går jo dårlig når det kun er henne jeg ønsker sex med 🫠 Anonymkode: dd0ce...9e7 15 år er lang tid... Jeg synes oppriktig stund på deg! Tror det er vanlig å treffe noen i livet, som man tenner ekstremt på. Har selv opplevd dette, som gift, og blitt helt bergtatt av ei som jobber på et apotek i nærheten (er selv gift). Jeg har latt meg selv få lov å fantasere. Og jeg kommer nok alltid til å være tiltrukket av henne. Men hele opplegget er urealistisk, og jeg tenker at det er min drøm. Mens det jeg lever, er realiteten. Kanskje du kan låse seg litt mer opp, med at du bare godtar at hun er ditt uoppnåelige, men la andre få en sjans med deg? Anonymkode: 2ab02...f7c
Hmmmmmm Skrevet 7. november #4 Skrevet 7. november Skjønner ærlig talt ikke problemet. Må du bli sammen med noen? Hvorfor ikke leve som før
Bamseklemmer Skrevet 8. november #5 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 18.22): Jeg er kvinne, 34 år. Er nok bifil, for de siste 15 årene er det kun ei som har gjort meg tent. Hun er gift med en mann, vil ikke ødelegge forholdet deres med å evt. å prøve meg på noe. Så nei, dette vil forbli min hemmelighet. Jeg kommer bare ikke videre! Det verste er at det kun er det seksuelle ved henne jeg ønsker, ikke noe mer. Jeg har datet både menn og kvinner, men «sitter altså fast» i denne kvinnen. Sex med andre gir meg ingenting, så onanerer istedenfor, og da er det altså denne kvinnen jeg fantaserer om. Tre ganger har jeg gått videre med en date, men selvom personen er perfekt for meg på mange måter, tenner jeg ikke seksuelt på dem. Så da må jeg naturligvis kutte dem ut etter en stund.. Har ikke særlig kontakt med henne heller, så har ventet LENGE på at drømmene om henne skal forsvinne. Vi møtes kanskje to ganger i løpet av et år, da kun tilfeldig i butikken. Vekselen noen ord, og går hvert til vårt. Er jeg dømt til å være fanget av kun å ønske sex med henne hele livet? Jeg ønsker et forhold, men det går jo dårlig når det kun er henne jeg ønsker sex med 🫠 Anonymkode: dd0ce...9e7 Hvor mye bifil er du? 75% til kvinner og 25% til menn? Jeg mener bifil er det eneste som kan anslåes i %🫡 Selv om bifil og biseksuell er litt forskjellige, bruker jeg bifil som et sammensatt ord. Jeg tror det er viktig å finne de tallene som passer for deg TS, på den måten kan du få svar på hvilket kjønn som passer og tenner deg mest. Men jeg tror også på du er blitt sååå "forelsket" i henne, at andre kan virke uinteressant og avtennende. For det er ganske vanlig å tenne på kun en eller flere personer .. Men man kan kun være forelsket i en person🫠 Jeg synes det er bra du viser respekt for paret, og at dette blir din hemmelighet.. Og jeg tror det hjelper deg å onanere litt, da får du jo både nytelse og føle deg litt tilfredstillt. Men det er igrunn ikke det du ønsker deg, for resten av ditt liv🫡 Men.. hadde du turt å ta kontakt med henne, hvis hun hadde blitt singel?🫡 Slik jeg ser det, er det din eneste løsning. Men hun må jo naturligvis også være bifil, og tenne på deg eller ha et ønske om å treffe deg. Så du må først finne ut om hun er bifil.. Er hun hetero.. tror jeg bare hun må forbli i din hemmelighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå