Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en i familien som er sammen med noen som er utro. Men oss som vet det ønsker ikke å si noe til den som blir utsatt for det. Jeg synes det blir så feil å ikke si noe, men samtidig har ikke jeg noe relasjon til den dag idag.

Ønsker ikke å gå i dybden på hvem og hvor og hva. 

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 0f999...e88

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sagt fra, selvfølgelig. 

Anonymkode: b76fe...0ab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok ikke sagt fra. Ville ikke ønsket å ødelegge relasjonene i familien, når jeg ikke har noen relasjon til den forsmådde ektefellen. Men jeg hadde kanskje heller tatt en prat med den jeg var i familie med, og anbefalt hen å avslutte forholdet. 

Anonymkode: d487d...d9d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke relasjon til personen så sier du ikke noe. Da kjenner du ikke personene godt nok til å vite hva som er deres avtale i forholdet.

Men forstår jo at du har et ønske om å si dette høyt siden du spør her i håp om å få tommel opp.

Anonymkode: 98e54...f0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Følg magefølelsen din

Anonymkode: 36d6e...69b

AnonymBruker
Skrevet

Funnet en måte å delt det.

Anonymkode: f1ac5...ccf

AnonymBruker
Skrevet

Holdt stilt.

Anonymkode: 18249...4c5

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg hadde nok ikke sagt fra. Ville ikke ønsket å ødelegge relasjonene i familien, når jeg ikke har noen relasjon til den forsmådde ektefellen. Men jeg hadde kanskje heller tatt en prat med den jeg var i familie med, og anbefalt hen å avslutte forholdet. 

Anonymkode: d487d...d9d

Den jeg er i familie med har jeg ingen relasjon til, eller jeg mener ingen spesielt kontakt med er kanskje riktig ord å bruke. Men vi er i familie.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har du ikke relasjon til personen så sier du ikke noe. Da kjenner du ikke personene godt nok til å vite hva som er deres avtale i forholdet.

Men forstår jo at du har et ønske om å si dette høyt siden du spør her i håp om å få tommel opp.

Ønske om å få tommel opp? Heller mer at jeg føler meg usikker på om jeg burde eller ikke. Utroskap er jeg ikke noe særlig fan av.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Sagt fra, selvfølgelig. 

Hvorfor skal hun det? Hva får hun ut av å si fra? 

Anonymkode: 79c81...56c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Har en i familien som er sammen med noen som er utro. Men oss som vet det ønsker ikke å si noe til den som blir utsatt for det. Jeg synes det blir så feil å ikke si noe, men samtidig har ikke jeg noe relasjon til den dag idag.

Ønsker ikke å gå i dybden på hvem og hvor og hva. 

Hva ville dere gjort?

Ville selvsagt sagt i fra. Tenk om det var du som ikke visste og partneren din gikk bak ryggen. Ville du visst det? Vær ærlig. Kontakt eller ikke spiller ingen rolle. Folk vil vite det. Så de kan gå videre og få det bedre uten en drittsekk!

Anonymkode: 2758b...3d1

• Liker 1
Skrevet

Du vet ikke hva som er utroskap i deres forhold, for alt du vet har de et helt åpent forhold. Men det betyr ikke at de mener det er greit at du stikker nesen i deres seksualitet. 

Er faktisk mulig han ikke liker at du "bryr deg", at det er litt flaut og nedverdigende at han godtar/liker at hun ligger med andre? 

AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (5 minutter siden):

Du vet ikke hva som er utroskap i deres forhold, for alt du vet har de et helt åpent forhold. Men det betyr ikke at de mener det er greit at du stikker nesen i deres seksualitet. 

Er faktisk mulig han ikke liker at du "bryr deg", at det er litt flaut og nedverdigende at han godtar/liker at hun ligger med andre? 

I følge andre familie medlemmene har ikke de åpent forhold. Har også bevis at denne personen sier på melding at den ikke må fortelle det og det forblir dems hemmelighet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I følge andre familie medlemmene har ikke de åpent forhold. Har også bevis at denne personen sier på melding at den ikke må fortelle det og det forblir dems hemmelighet. 

Man diskuterer parets seksualitet i familien, og "noen" viser deg melding om "ikke må fortelle". Men du har "ingen spesiell kontakt". 

Er ikke det rart? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hvorfor skal hun det? Hva får hun ut av å si fra? 

Anonymkode: 79c81...56c

Hvorfor? Fordi den som er utsatt for utroskap fortjener å få vite hva som skjer 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (1 time siden):

Man diskuterer parets seksualitet i familien, og "noen" viser deg melding om "ikke må fortelle". Men du har "ingen spesiell kontakt". 

Er ikke det rart? 

Det er gossip :) så det er ikke så rart nei. Jeg har ikke kontakt pga jeg har aldri vært så spesielt nær denne personen, men de som er mine nærmeste med meg har kontakt med denne personen. 

Godt du viser du er nysgjerrig! Jeg bare lurer på om jeg burde fortelle det jeg fikk vite fordi ingen andre tørr å si noe eller vil blande seg. Jeg er ikke fant av utroskap :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er gossip :) så det er ikke så rart nei. Jeg har ikke kontakt pga jeg har aldri vært så spesielt nær denne personen, men de som er mine nærmeste med meg har kontakt med denne personen. 

Godt du viser du er nysgjerrig! Jeg bare lurer på om jeg burde fortelle det jeg fikk vite fordi ingen andre tørr å si noe eller vil blande seg. Jeg er ikke fant av utroskap :)

Fan ***

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for at du tar det på den måten. Jeg angret litt og tenkte jeg virket veldig kritisk. 

Jeg er heller ikke fan av utroskap, eller andre måter å såre folk på, men tror det er bedre å stå imot ryktespredere en å risikere å ødelegge noe man verken har noe med eller har kunnskap om. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vil trolig stå igjen hvor alle andre tenker du lager oppspinn og sier ting som ikke stemmer. For her kommer alt til å være tomme ord. De andre i familien som vet dette har sikkert vett til å holde munn enn å blande seg. Mens du skal begynne å snakke om noe du har hørt rykter om. 
At en person har fått beskjed om at noe er en hemmelighet betyr ikke allverdens utroskap. Det kan være et kyss med en fremmed på byen i de sene nattetimer som har skjedd en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med et anonymt brev event med bevis, hvis du har noe som ikke avslører hvem du har fått det fra. Da har den som potensielt blir bedratt muligheten til å ta avgjørelser selv, og har de åpent forhold så er ingen skade skjedd.

Anonymkode: b929a...966

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...