Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke liker du best? hvordan er holdbarhet på okaki?Jeg har brukt scetchers i mange år, nå er de siste snart på tide å bytte ut, men lokalbutikken har litt lite utvalg nå, enten ikke rett str. inne eller farger/modeller jeg ikke liker...Så vuurdereer okaki, synes de virker noe hardere/stivere. Men fant en modell/farge jeg kan vurdere...

Anonymkode: 1f5c3...908

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte et par fra Okaki i våres. Var gravid og hoven i beina, og trengte gode sko uten lisser jeg bare kunne ta på meg ved hjelp av et skojern 😂 

Har mildt sagt brukt de skoene mye, og opplevde dem som veldig gode å gå i. De har holdt seg bra også 👍🏻 Kommer absolutt til å bruke dem nå etter svangerskapet også (men ikke daglig nå lenger, er en befrielse å passe de vanlige skoene mine igjen også).

Anonymkode: c25ca...c0b

AnonymBruker
Skrevet

Okaki er de beste skoene jeg har testet å gå mye med på hardt underlag. 

Anonymkode: a0a69...809

Skrevet

Kjøpte et par når de ble lansert, og i fjor. Liker de, men nå syns jeg de har har overpriset/hevet prisen såpass at jeg like gjerne kan kjøpe andre dyrere merker. Synes heller ikke kvaliteten samsvarer med prisen på skoene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvilke liker du best? hvordan er holdbarhet på okaki?Jeg har brukt scetchers i mange år, nå er de siste snart på tide å bytte ut, men lokalbutikken har litt lite utvalg nå, enten ikke rett str. inne eller farger/modeller jeg ikke liker...Så vuurdereer okaki, synes de virker noe hardere/stivere. Men fant en modell/farge jeg kan vurdere...

Anonymkode: 1f5c3...908

Okaki! Brukt okaki siden 2021, kjøper av vane et par i året, slik at jeg kan variere litt, men bruker enda de fra 2021

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Skechers, bruker det både på jobb og ellers (altså, har mange). 

Skechers.no har jeg brukt mange ganger og jeg har også funnet mine favoritter billigere på Ellos og Zalando. 

Anonymkode: 6f538...97b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...