AnonymBruker Skrevet 7. august #41 Skrevet 7. august Først og fremst så snur man seg bort når andre skifter. At enkelte - normalt patetiske menn - likevel stirrer, er årsaken til at vi dekker oss godt til. Etter å til og med ha sett at noen retter mobilen mot meg, så har jeg begynt å ha bikini under kjolen i det jeg går hjemmefra. Er veldig gøy å være kvinne blant alt som finnes av low-life menn der ute, forstår du. Anonymkode: 1c569...a60 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #42 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 11.02): Man trenger ikke å ha et anstrengt forhold til kropp bare fordi man ikke har lyst å se på peniser hele dagen. Det disse mennene gjør kan faktisk anmeldes som blotting. Anonymkode: bd3cc...103 Det synes jeg du skal prøve. Anonymkode: 2df4e...c4a
AnonymBruker Skrevet 7. august #43 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hjelpe meg så redde folk er for litt vanlig naken kropp. Anonymkode: 5bb07...fb1 Er dame, godt over femti. Selv skifter jeg lynraskt og er nok naken i noen få sekunder før jeg får på meg klærne. Er stor forskjell på det og det å blotte eller by seg fram. Blir noen brydd av det, så er ikke det mitt problem. Anonymkode: 1f581...4e8 2 1
Pawn Hearts Skrevet 8. august #44 Skrevet 8. august Det er søren ikke enkelt å balansere på en strand med et håndkle rundt livet mens man skifter fra badebukse til akseptabel tavernahabitt. Det skal ikke mye til før man viser mer enn tilsiktet. Heldigvis er de aller, aller fleste taktfulle og ser en annen vei. Forresten er nudiststrendene de minst stressende når det gjelder slike ting, men ofte ligger de litt avsides til. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #45 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 16.37): Jeg har ikke noe problem med å se at folk viser kroppen når de skal skifte, men jeg synes det er litt vittig at kvinner er så innpakket i håndduken og må gjøre gymnastikkøvelser for å få skiftet, mens mannen er mye mer fri og virker ikke som om han bryr seg at lemmet dingler i det fri. Når det står en mann en liten meter foran meg og viser kjønnet sitt, og bak meg er det også en som viser snurrebassen, så er det ikke så lett å vite hvor man skal ha øynene hen.😆 Ts Anonymkode: 140eb...882 Er det morsomt at kvinner har det verre for å vise kroppen sin enn menn? Det er bare trist at man av ymse grunner ikke kan skifte til og fra badetøy uten å gjøre det til en yogaøvelse. Jeg skifter litt i utkanten, og de som vil glo, gjør det. Det sier mye mer om dem. Men nå er jeg en gammel nudist, så kropp skremmer meg ikke. Anonymkode: 73924...888
AnonymBruker Skrevet 14. august #46 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 17.58): Altså hvis folk vil stirre så får de gjøre det. Vi var nakne i 20 sek…og ja vi to synes det var pirrende. Anonymkode: ab483...3d0 Det er intensjonen bak, og om du finner det pirrende er det jo ikke vanlig nakenhet, men et seksuelt element over det. Hvorfor går dere ikke heller på nudiststrand? Anonymkode: 73924...888 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #47 Skrevet 14. august Nå er det ikke akkurat flust av naturiststrender rundt omkring, så det kan være utfordende for mange. Ofte er de langt unna, bortgjemt og krevende å komme til også. Men nå handler jo ikke dette om naturisme, det handler bare om noen sekunders nakenhet i forbindelse med et raskt klesskift. Anonymkode: b74ae...881
AnonymBruker Skrevet 14. august #48 Skrevet 14. august Levd i 40år, og aldri sett en penis på stranden noen gang, og er på stranden hver sommer. Så veldig stort problem kan det ikke være 😅 Anonymkode: 80a21...c25 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. august #49 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er intensjonen bak, og om du finner det pirrende er det jo ikke vanlig nakenhet, men et seksuelt element over det. Hvorfor går dere ikke heller på nudiststrand? Anonymkode: 73924...888 Om man finner nakenhet pirrende, er heller ikke naturiststranda det rette stedet. Familievennlige naturiststender passer veldig dårlig for exhibisjonister og andre som har seksuell motivasjon for å kle seg naken. Anonymkode: b74ae...881
Traktor Skrevet 14. august #50 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 16.37): Når det står en mann en liten meter foran meg og viser kjønnet sitt, og bak meg er det også en som viser snurrebassen, så er det ikke så lett å vite hvor man skal ha øynene hen.😆 Tror du befinner deg i herregarderoben. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #51 Skrevet 14. august Noen bryr seg ikke om at andre ser, noen liker det antar jeg. Anonymkode: 3db1b...7ec
AnonymBruker Skrevet 18. august #52 Skrevet 18. august Jeg gjør sånt. Senest på en øy i Oslofjorden i går. Bryr meg rett og slett ikke om hvem som ser. Gidder ikke gå vekk, eller streve med skiftingen. Den tar jeg på 5 sekunder der jeg står. Jeg tar hensyn ved at jeg snur meg i den retningen så færrest mulig ser. Spesielt når det er barn til stedet, selv om det er veldig sjeldent på de stedene vi velger. Anonymkode: f1537...369
AnonymBruker Skrevet 18. august #53 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 16.02): De siste ukene har jeg sett 4-5 peniser, når menn har skiftet klær etter at de har badet. De har stått sammen med dama si og skiftet, og dama har håndduken godt pakket rundt seg og har lirket av seg bikini trusa og på med ny truse med mye bøy og tøy, samtidig som hun har prøvd å tørke seg nedentil uten at noen skal se at hun tørker seg. Mannen har håndduken kun foran seg, og tørker seg foran og bak uten å tenke på at det skal gjøres uten at noen ser det. Når han skal ta på nytt undertøy slipper han håndduken, og finner frem klær mens penisen henger ned så alle kan se. Hvorfor? Anonymkode: 140eb...882 Du må trekke øynene til deg, det tar seg ikke ut å alltid stirre menn som skifter, i skrittet. Anonymkode: 4a5e4...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå