Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste ukene har jeg sett 4-5 peniser, når menn har skiftet klær etter at de har badet.

De har stått sammen med dama si og skiftet, og dama har håndduken godt pakket rundt seg og har lirket av seg bikini trusa og på med ny truse med mye bøy og tøy, samtidig som hun har prøvd å tørke seg nedentil uten at noen skal se at hun tørker seg.

Mannen har håndduken kun foran seg, og tørker seg foran og bak uten å tenke på at det skal gjøres uten at noen ser det.

Når han skal ta på nytt undertøy slipper han håndduken, og finner frem klær mens penisen henger ned så alle kan se.

Hvorfor?

Anonymkode: 140eb...882

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de merker at du ser på. Det er vanlig høflighet å snu seg bort når noen skifter på stranda.

Anonymkode: 50b58...9fc

• Liker 17
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

De blir ikke like seksualisert, kanskje det da føles mindre farlig for dem?

Anonymkode: 3f603...08d

• Liker 7
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sikkert ta kontroll over egne øyne om du har et så anstrengt forhold til kropp. 

Anonymkode: e0cff...b6a

• Liker 26
  • Nyttig 6
Skrevet

Er det så farlig? 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De siste ukene har jeg sett 4-5 peniser, når menn har skiftet klær etter at de har badet.

De har stått sammen med dama si og skiftet, og dama har håndduken godt pakket rundt seg og har lirket av seg bikini trusa og på med ny truse med mye bøy og tøy, samtidig som hun har prøvd å tørke seg nedentil uten at noen skal se at hun tørker seg.

Mannen har håndduken kun foran seg, og tørker seg foran og bak uten å tenke på at det skal gjøres uten at noen ser det.

Hvorfor skal ingen se at jeg tørker meg foran og bak? Dette er jo deler av kroppen min som er våt, og derfor må tørkes.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Når han skal ta på nytt undertøy slipper han håndduken, og finner frem klær mens penisen henger ned så alle kan se.

Hvorfor?

Når jeg skifter så finner jeg en blanding av å ikke eksponere meg unødvendig samtidig som det skal være praktisk for meg. Hvis folk stirrer på meg og følger med nøyaktig hva jeg gjør, så vil de sannsynligvis kunne se bleik hårete rumpe og dinglende penis.

Normal høflighet er heldigvis å ikke stirre på folk som skifter.

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snudd meg bort når jeg ser folk holder på å skifte under håndkle. Du har virkelig studert hva som skjer. 😂

Anonymkode: cbc92...f11

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor?

Men så se en annen vei da...

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Høres jo ut som om du gjør en innsats for å få se disse penisene i det fri.. :D 

Uansett, pikk eller pupp, , det er jo bare kropp. Hvis man ikke vil se så snur man seg en annen vei.

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
GammelKaktus skrev (3 minutter siden):

Høres jo ut som om du gjør en innsats for å få se disse penisene i det fri.. :D 

Uansett, pikk eller pupp, , det er jo bare kropp. Hvis man ikke vil se så snur man seg en annen vei.

Med omvendte roller, ville ordet "stirring" væer nevnt i fleng for lengst.

Anonymkode: 6cbbf...2b5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å se at folk viser kroppen når de skal skifte, men jeg synes det er litt vittig at kvinner er så innpakket i håndduken og må gjøre gymnastikkøvelser for å få skiftet, mens mannen er mye mer fri og virker ikke som om han bryr seg at lemmet dingler i det fri.

Når det står en mann en liten meter foran meg og viser kjønnet sitt, og bak meg er det også en som viser snurrebassen, så er det ikke så lett å vite hvor man skal ha øynene hen.😆

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn dekker seg til av hensyn til andre.

Kvinner dekker seg til av hensyn til seg selv. 

Om en mann tar lett på tildenkningen, så betyr det at han bryr seg lite om andres behov. 

Anonymkode: 940c2...288

• Liker 3
Skrevet

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor ingen skal se at jeg tørker meg foran og bak.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den som leter den finner din pervo,

Anonymkode: 0dddc...8c6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om en mann tar lett på tildenkningen, så betyr det at han bryr seg lite om andres behov. 

Hvilke behov er det snakk om her?

Anonymkode: 6cbbf...2b5

AnonymBruker
Skrevet

Flere menn enn kvinner ønsker å vise underlivet. Godt eksempel…. Deres overdreven behov for å sende dickpicks til damer som de ikke engang vet vil se den.  Ts, jeg skjønner litt hva du mener angående forskjellen her, observert det samme. Og ja jeg snur meg bort. En fremmmed mann sin penis er ikke interessant og spesielt ikke en slapp en , virkelig ikke et staselig syn. 

Anonymkode: d4188...461

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tenker heller at han er så trygg i seg selv at han bare velger å gjøre det på den enkleste og raskeste måten, nemlig å skifte uten å ha et håndkle snurret rundt seg!

Anonymkode: 629da...c69

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tenker heller at han er så trygg i seg selv at han bare velger å gjøre det på den enkleste og raskeste måten, nemlig å skifte uten å ha et håndkle snurret rundt seg!

Lite hensynsfull overfor omgivelsene. Det er egne badesteder for folk som synes slik nakenhet er greit. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge penisen det gjelder ikke er stiv, så tåler jeg å se en penis i strandsammenheng, samme med bryst.

Anonymkode: b9e45...096

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det du beskriver er - rent juridisk - blotting. Om du er på stranda eller på lekeplassen til din lokale barneskole er ikke avgjørende.
En enkelt barnefamilie som filmer og anmelder, og vedkommende mann er i deep shitt.

Skift bak håndduken din om du ikke er alene på stranden. 

Anonymkode: faaa2...639

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...