AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Hvordan gjør dere det med flytting når dere samtidig har dyr? Kan ikke ha visning her når det lukter dyr. Må jeg da kjøpe noe før jeg selger eller hvordan gjør dere det? Det er ett stort hus med mange dyr. Og hva gjør dere med dyra om man plutselig står uten hus for en måned eller to måneder eller tre? Burde man da kjøpe først? Er visst vanskelig å selge her og det er samtidig vanskelig å finne hus der jeg ønsker å kjøpe og nå er det ett ledig sted jeg ønsker å kjøpe. Denne er både kjæledyr og hus derfor tar jeg den på generell. Anonymkode: b0cde...b83
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Ingen som flytter med dyr her? Anonymkode: b0cde...b83
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Vi kjøpte først. Det er sikkerhet for alle. Det lukter ikke dyr - er ganske nøye på å holde gulv, møbler og slikt. Kan lukte litt på vaskerom innimellom, men er en rask sak å vaske/lufte det ut. Ryddet bort alt utstyr og ting. For visning lånte vi et rom hos en nabo for do, mat og katter. Så var det en forhandsvisning som kom litt brått på. Da stuet vi bare ting inn i bilen, og den ene ventet der med utstyr og bil. Anonymkode: b79ea...027
AnonymBruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Har du katt?Jeg har flyttet med dyr flere ganger. Ja det har vært stress.Katten har tilpasset seg nye steder flere ganger. Men det har gått greit så lenge han er inne litt først å du er med han ut i starten. Gjerne i bånd f.eks. Anonymkode: 8b58f...d40
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august Tok ut katten å fjernet mat skåler før visning. Anonymkode: 8b58f...d40
AnonymBruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august Slapp ut kattene, fjernet alle tingene før visning, og vasket. La pledd over kloremerker på sofa, og helt nytt sengeteppe uten kattehår. Bruker ikke kattesand, så får ikke like mye lukt som de som har kasser med sand. Jeg kjøpte først, for å være helt sikker på at jeg ikke ble stående uten bolig. Kjøpte en del under hva jeg hadde finansiering for, og viste dermed akkurat hvor langt ned jeg kunne godta bud på min, og hvilken overtakelse jeg kunne akseptere. Anonymkode: cad35...f20
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august Kjøpte før jeg solgte, ville ikke risikere å stå uten bolig med dyr, vanskelig å finne leiebolig her som tillater kjæledyr. Fikk lang overtakelsestid så jeg hadde litt tid på meg til å selge. Ryddet og hadde visning som vanlig, mens jeg bodde der. Om du har så mange dyr og det lukter såpass at du ikke tenker du kan ha visninger, så høres det ut som du har i overkant mange dyr og litt for lite orden og hygiene... Anonymkode: a8e70...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå