AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Jobber med en jevnaldrende i midten av 20-årene som har mer erfaring med kvinner enn meg. Han påstår at kvinner i 30-årene er mer tradisjonelle enn for eksempel de på 22. Han skryter en del av hun han holder på med, siden hun er veldig «wifey» – det vil si at hun lager mat, sender med ham matpakke, steller i leiligheten osv. Så, stemmer denne påstanden til en viss grad, eller er han bare heldig? 😅 Anonymkode: 535ce...0f3
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Tror egentlig det er veldig personlighets basert, heller enn alder. Jeg er i 30 årene. Anonymkode: 7f945...9d8 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Det henger mer sammen med personlighet enn alder ja . Anonymkode: 1dd06...282 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Ha ha ha! Jeg er i 40 årene, og er overhodet ikke «wifey», mannen min får lage sine egne matpakker og stelle like mye som meg hjemme. Heldigvis var han ikke ute etter en hushjelp, men en venn og partner. Anonymkode: 19a02...3d9 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august Det har nok ikke noe med alder å gjøre. Jeg er 60 og "wifey" er ukjent for meg. Mannen min må både smøre matpakken og stryke skjortene sine selv. Anonymkode: 3c91f...f10
AnonymBruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august Jeg er 39, og lager mye mat. Jeg elsker lage mat til kjæresten, men han får høre det om han ikke hjelper rydde av bordet og/eller ta oppvask. Kan også finne på å lage matpakke til kjæresten som en hyggelig gest i blant, men da forventer jeg noe tilsvarende i retur. Husker eksen min en gang spurte når jeg kom hjem for å lage middag til han, fordi han var sulten, mens jeg var ute med noen venninner... Vi hadde ingen avtale om middag, han bare tok det for gitt at jeg skulle stå på kjøkkenet.... Den neste uka serverte jeg han knekkebrød til middag hver dag... Jeg steller en del med plantene mine! Det eneste av pynt jeg bryr meg om er plantene og batteridrevne kubbelys... Bruker samme kaffekopp en uke i strekk før jeg vasker den, og eneste grunnen til at jeg rer opp senga er for å unngå kattehår på sengetrekket, fordi det må vaskes oftere da... Anonymkode: 621e7...e17
Raven.Writingdesk Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jobber med en jevnaldrende i midten av 20-årene som har mer erfaring med kvinner enn meg. Han påstår at kvinner i 30-årene er mer tradisjonelle enn for eksempel de på 22. Han skryter en del av hun han holder på med, siden hun er veldig «wifey» – det vil si at hun lager mat, sender med ham matpakke, steller i leiligheten osv. Så, stemmer denne påstanden til en viss grad, eller er han bare heldig? 😅 Anonymkode: 535ce...0f3 Dette handler om «å bygge rede» og å utvise omsorg og hengivenhet. Tror de fleste menn og kvinner uavhengig av generasjon vil potensielt være det du definerer som «Wifey» (eller tilsvarende «husbandy» - ut ifra hvordan de utviser omsorg/kjærlighet/hengivenhet og «bygger rede») og hvor mye evne og ressurser de har til å gjør dette. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #8 Skrevet 4. august Nei, sorry ass. Dame i 30-årene her, jeg liker å dele på dritten. Anonymkode: 5dbe4...56e
AnonymBruker Skrevet 4. august #9 Skrevet 4. august 30-åringer er den yngre generasjonen. Generasjonen under er småungene deres. Anonymkode: 41cea...53a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå