AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Datteren på 14 ønsker seg adidas campus, ser man kan kjøpe de på nett, men jeg liker å kjøpe akkurat sko i butikk mtp å prøve størrelsen og skotypen med en gang. Er det noen som vet om en fysisk butikk i vestfold, evt drammen, skien, porsgrunn som har adidas campus? Anonymkode: 28d46...01e
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Er da svært lett å sende sko i retur. Både zalando og Adidas har gratis retur. Adidas er veldig true to size så viss du kjenner størrelsen hennes er det lett å treffe riktig. Står du mellom 2 størrelser så bestill begge og returner de som ikke passer. Min sønn har 2 par campus ene kjøpt på nett og andre i Adidas butikk i utlandet. Junkyard har vel gratis retur de også. Er vel de og stress som selger skoen i fysisk butikk i alle fall i oslo. Anonymkode: 466c5...119
-jk- Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er da svært lett å sende sko i retur. Både zalando og Adidas har gratis retur. Adidas er veldig true to size så viss du kjenner størrelsen hennes er det lett å treffe riktig. Står du mellom 2 størrelser så bestill begge og returner de som ikke passer. Anonymkode: 466c5...119 Enig. Superlett å returnere på adidas.no. De har som regel de fleste fargene og størrelsene også. Går jeg i butikk har de svært sjelden det jeg helst vil ha, så jeg kjøper vel nesten alt av sko på nett. Mye lettere med sko enn en del andre plagg.
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august Takk for innspill. Da ble det til at vi bestilte på nett, to størrelser, med gratis retur. Snakket med ei ekspeditrise i en skobutikk her vi bor og hun fortalte at det er adidas og fler merker som nike, som ikke ønsker å ha visse modeller lett tilgjengelig, som i vanlige skobutikker i mange byer. Dette gjør skoene på et vis mer eksklusive og et ønske fra kunder om at den og den mååå de ha, og snodig nok selges det mer. Dette var jo veldig oppklarende for min del så derfor deler jeg dette hvis flere lurer. Anonymkode: 28d46...01e
AnonymBruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august Du må selv printe ut returetiketter fra Zalando nå, men har du printer er det jo ikke stress. Anonymkode: 7cb05...054
-jk- Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakket med ei ekspeditrise i en skobutikk her vi bor og hun fortalte at det er adidas og fler merker som nike, som ikke ønsker å ha visse modeller lett tilgjengelig, som i vanlige skobutikker i mange byer. Dette gjør skoene på et vis mer eksklusive og et ønske fra kunder om at den og den mååå de ha, og snodig nok selges det mer. Dette var jo veldig oppklarende for min del så derfor deler jeg dette hvis flere lurer. Anonymkode: 28d46...01e Det stemmer nok, jeg har to par Adidas-sko som jeg aldri tror har vært til salgs i fysisk butikk. Det ene paret kunne ikke engang bestilles på adidas.no, kun i Adidas "confirmed"-appen.
AnonymBruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må selv printe ut returetiketter fra Zalando nå, men har du printer er det jo ikke stress. Anonymkode: 7cb05...054 Trenger ikke printe, får qr-kode på telefonen Anonymkode: 91d58...f82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå