Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann som gjør alt for meg, passer på meg, fikser osv. Jeg og han snapper nå, men når vi ikke er sammen han er elendig på å svare! Han svarer omtrent ikke, bruker mange timer men han har på snap kart så jeg ser han har vært på, men ofte er han tom for strøm på sekundet og ofte fult, kanskje dårlig batteri jeg vet ikke, men har noen vært borti det før? En mann som er kjempe intressert, snakker mye, men er dårlig på snap.

Anonymkode: 1ad70...3e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette snap greiene er jo noe meningsløs tull. Så bruk energien din på å se det gode han gjør for deg og hvordan han er når dere er sammen. 

Jeg har matchet med folk som heller vil sende snap enn å prate for å bli kjent, fungerer i hvertfall ikke for min del. Hvordan skal man tolke en snap av en kaffekopp eller bar overkropp fra en fremmed mann som har sett sine beste dager. 

Få snap av en god venninne eller søsken for å få et lettvint innblikk i livet deres er noe annet. 

Anonymkode: 91ac3...f2a

• Liker 2
Skrevet

Slutt å bruk snap. Det er etter min mening for fjortiser. 

Ta opp tlf og ring! Evt. send melding. 

En fyr som er interessert, viser det ganske opplagt og tydelig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde fått vite at daten sjekket Snap-map, tok tiden mellom hvert svar og spekulerte i hvorfor jeg ikke svarer hadde jeg sprunget for livet. Han høres helt normal ut, du høres over middels slitsom ut

Anonymkode: 01f80...44c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanlig å IKKE være avhengig av Snap ja, også blandt de yngre, Opplever at flere yngre blir lei stresset og maset som kommer med Snap og dropper det helt. Blandt voksne så er Snap sett på som overfladisk tidsfordriv. Og i dating er erfaringen at samtaler dør ut der, og man risikerer bare å få bilder man overhodet ikke ønsker å få...🤮

Anonymkode: 6ccb5...848

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...