AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Noen som har vært der og har noen tips? Anonymkode: 2bda3...235
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Det er sikkert kjempemange som kan komme med gode råd i den anledning, men det hadde jo hjulpet om du delte når du tenker å reise, hvor lenge du tenker å være borte og ikke minst hva slags ferietur du ser for deg? Er det "sydentur", opplevelsesferie eller storbyferie som frister mest? Anonymkode: 40081...379
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august – ellers blir det litt sånn "er det noen her som kan anbefale en bra bil"? Gode svar krever normalt gode spørsmål... 😉 Anonymkode: 40081...379 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Anbefaler Pattaya der er det dritfete bordell. Selv om man selvfølgelig finner bordell overalt i Thailand. Anonymkode: 3e799...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): – ellers blir det litt sånn "er det noen her som kan anbefale en bra bil"? Gode svar krever normalt gode spørsmål... 😉 Anonymkode: 40081...379 Vil ha uberørt strand. Og litt uteliv Anonymkode: 2bda3...235
AnonymBruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august Akkurat nå risikerer jo Thailand krig også, så vi trenger jo litt mer info enn "hvor i thailand" Hva vil dere se, oppleve. Hvordan liker dere å bo? Liker dere masse liv og røre må dere til de kjente turistplassene, eller vil dere ha det chill med strand og parasoller? Vil dere ha resort eller hotell? Eller airbnb? Anonymkode: a090a...233
AnonymBruker Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anbefaler Pattaya der er det dritfete bordell. Selv om man selvfølgelig finner bordell overalt i Thailand. Anonymkode: 3e799...8c3 Du måtte? Anonymkode: 0f043...cda 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #8 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som har vært der og har noen tips? Anonymkode: 2bda3...235 Rayong. Fantastisk plass. Sai Yok. Langt ute på landet, men særdeles stille og rolig Anonymkode: 0f043...cda 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #9 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vil ha uberørt strand. Og litt uteliv Anonymkode: 2bda3...235 Du kan ikke få de to tingene på et sted. Anonymkode: 2ff76...416 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #10 Skrevet 4. august Jeg digger Bangkok. Kan ikke få nok av den byen. Har vært 3 turer allerede i år, senest 3 uker nå i sommerferien. Anonymkode: 2a341...a05 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg digger Bangkok. Kan ikke få nok av den byen. Har vært 3 turer allerede i år, senest 3 uker nå i sommerferien. Anonymkode: 2a341...a05 Hva er det beste strøket i bangkok Anonymkode: 2bda3...235
AnonymBruker Skrevet 5. august #12 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva er det beste strøket i bangkok Anonymkode: 2bda3...235 Tja, etter å ha bodd i byen, og besøkt den et stort antall ganger: det kommer helt an på preferanser og øynene som ser. Byen er en helt fantastisk, men gigantisk, metropol som enkelte av oss aldri blir ferdige med. Men hvis jeg går ut fra at du tenker på beste sted å ha som base som turist, så vil jeg nok si: så nærme en Sky train (BTS) som mulig. Kanskje rundt Siam? Du kan jo starte med å la deg inspirere på bangkok.com Anonymkode: 40081...379 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #13 Skrevet 5. august Koh Samui er nydelig, og mange steder i Phuket. Anonymkode: 59485...456 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #14 Skrevet 5. august Baan KanTiang See Villas i Koh Lanta er fantastisk for avslapning!😍 Peace Laguna I Krabi om du ønsker litt mer uteliv.😊 Anonymkode: 519fc...1e2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #15 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vil ha uberørt strand. Og litt uteliv Anonymkode: 2bda3...235 koh phanang Anonymkode: 42f4f...91f 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #16 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja, etter å ha bodd i byen, og besøkt den et stort antall ganger: det kommer helt an på preferanser og øynene som ser. Byen er en helt fantastisk, men gigantisk, metropol som enkelte av oss aldri blir ferdige med. Men hvis jeg går ut fra at du tenker på beste sted å ha som base som turist, så vil jeg nok si: så nærme en Sky train (BTS) som mulig. Kanskje rundt Siam? Du kan jo starte med å la deg inspirere på bangkok.com Anonymkode: 40081...379 Er det vanskelig å finne seg en date der? Anonymkode: 2bda3...235
AnonymBruker Skrevet 5. august #17 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er det vanskelig å finne seg en date der? Anonymkode: 2bda3...235 Vi er der ja … 😕 Her har du muligheten til å få gode råd, og det du er mest opptatt av er f..e. Det er jo f. meg bare stusslig. Anonymkode: 40081...379 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #18 Skrevet 5. august Til TS... omformuler deg,. Umulig at vi kan gi deg svar om du vil ha party, eller rolig strandliv eller begge deler.. Anonymkode: 9da60...e85 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #19 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 7.54): Hva er det beste strøket i bangkok Anonymkode: 2bda3...235 Jeg bor alltid langs Sukhumvit. Godt utgangspunkt og greit med BTS-stasjoner. Anonymkode: 2a341...a05
AnonymBruker Skrevet 7. august #20 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg bor alltid langs Sukhumvit. Godt utgangspunkt og greit med BTS-stasjoner. Anonymkode: 2a341...a05 Sukhumvit? Kan det være den gata en thailender her i Norge kalte for suckcumwhite? Et prostitutionsområde? Anonymkode: 2bda3...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå